דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לנדרובר דיפנדר בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


בחודש שעבר נחשף באופן רשמי הדור החדש של לנדרובר דיפנדר, רכב השטח שצבר תהילה רבה ויוצר משנת 1983 עד 2015. היום הודיעה חברת המזרח, יבואנית לנדרובר בישראל, על מכירה מוקדמת של דגמי לנדרובר החדשים בגרסה הארוכה עם 5 או 7 מקומות ישיבה. הדיפנדר החדש עתיד להגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב.

לנדרובר דיפנדר

לנדרובר דיפנדר החדש ישווק בישראל עם 3 יחידות הנעה כאשר לכולן מגדשי טורבו. הראשונה בעלת מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 200 כ"ס ונתון מומנט של 43.8 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.3 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-10.9 ק"מ לליטר.

יחידת ההנעה השנייה בעלת מנוע זהה אך ההספק עלה ל-240 כ"ס בעוד נתון המומנט נותר זהה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 10.8 ק"מ לליטר.
בנוסף למנוע הדיזל תוצע יחידת הנעה חזקה במיוחד בעלת מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק של 400 כ"ס ונתון מומנט של 56 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.4 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 8.6 ק"מ ליטר.

לנדרובר דיפנדר 110

הדיפנדר החדש מציע שתי גרסאות מרכב, 90 קצרה ו-110 ארוכה, אך בשלב זה הדור החדש ישווק כאן בגרסה הארוכה בלבד וברמת גימור אחת S Plus. מפרט מלא יפורסם בשבועות הקרובים ובכל זאת נציין כי כל הגרסאות מצוידות בחבילת שטח הכוללת נעילת דיפרנציאל אחורי וצמיגי All Terrain ומגרסאות ה-240 כ"ס יתווספו מערכות בטיחות כגון בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת רכב בשטח מת כולל התערבות אקטיבית בהיגוי.

לנדרובר דיפנדר 110

לנדרובר דיפנדר – מחירים:

לנדרובר דיפנדר 110 דיזל 2.0 ליטרים 200 כ"ס (5 מקומות) יעלה 495,000 שקלים
לנדרובר דיפנדר 110 דיזל 2.0 ליטרים 240 כ"ס (5 מקומות) יעלה 548,000 שקלים
לנדרובר דיפנדר 110 דיזל 2.0 ליטרים 240 כ"ס (7 מקומות) יעלה 570,000 שקלים
לנדרובר דיפנדר 110 בנזין 3.0 ליטרים 400 כ"ס (7 מקומות) יעלה 668,000 שקלים


לדגמי לנדרובר בישראל – לנדרובר

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא...לא...ולא 
    דוד, 15-10-2019

    מחיר פשוט מופרז...אפשר לרכוש לנד קורזר פרדו חדשה ברמת גימור הכי גבוה ועדיין יהיה לי עודף של 76,000 ש״ח.

    סגור תגובה

  • 2. ל -1 
    משה, 15-10-2019

    אם אתה משווה לנד קרוזר נגד דיפנדר אתה לא שפוי

    סגור תגובה

  • 3. ל2 
    דוד , 15-10-2019

    מה יש להשוות, העניין הזה שהלנד קורזר (פרדו) תמיד יביא אותי ליעד או שהדפנדר יגרר אותי למוסך כל הזמן? הדור הישן של הדפנדר היה יוצא מן הכלל ,קשוח עם עיצוב מדהים, אי אפשר לקרוא לרכב הזה דפנדר, יותר נכון לקרוא לזה מיני דיסקברי...תעשה חיפוש בגוגל על הונדה אלמנט ותבין למה העיצוב של הרכב החדש פשות בזיון לעומת דור היוצא...ואני אגיד לך עוד יותר בתור בן אדם שמכיר אנשים בחו״ל או בארץ שרכשו לנד רובר כל אחד שאני מכיר פשוט החליף את הלנד רובר עבור מהשו אחר אחרי גג שנה או שנתיים...למה? כי הרכבים הללו יש להם המון תקלות כל הזמן...שוב עדיף ג’יפ וורנגלר או טיוטה לנד קרוזר המקורי או הפרדו, שניהם עם יכולות שטח יוצאות מן הכלל ופחות כסף, וסלח לי אם זה ירגיז אותך שוב...אפילו סוזוקי ג׳מני מעדיף על הדבר הזה... עכשיו אם אתה סנוב ״סמלים״ אז זה מהשו אחר, אבל זה לא שפוי להאמין שהדפנדר החדשה יותר טובה מהלנד קרוזר או ברמה אחרת על רכבי שטח אחרים בשוק...זה כבר בורות מצדך ..חג שמח ;)

    סגור תגובה

  • 4. 3. אין שום השוואה 
    דן, 15-10-2019

    1. לנד רובר הוא מותג יוקרה, טויוטה הוא מותג עממי, לנד רובר דיפנדר מתחרה במרצדס G קלאס והוא עולה כפול ממנו,
    בקטגוריה שהוא מתחרה הוא זול.
    2. היכולת בשטח וגם בכביש של הדיפנדר הזה גבוהה משל הטויוטה
    3. רמת האבזור כאן הרבה יותר גבוה, החל מתלי אוויר ועד אבזור נוחות

    סגור תגובה

חזור למעלה