דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקסוס UX: הפרטים המלאים

Getting your Trinity Audio player ready...

לקסוס חשפה בז'נבה פרטים מלאים על ה-UX, רכב הפנאי החדש של יצרן היוקרה היפני. לקסוס UX הוא רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של היצרן והוא יתחרה ברכבי הפנאי הקומפקטיים של יצרני היוקרה האחרים, כדוגמת אודי Q3, ב.מ.וו X1, יגואר E פייס ומרצדס GLA.

מידות

האורך כללי של לקסוס UX עומד על 449.5 ס"מ, הרוחב על 184 ס"מ, הגובה עומד של 152 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 264 ס"מ. לקסוס מציינים כי ל-UX רדיוס הסיבוב הטוב בקבוצת רכבי הפנאי היוקרתיים והקומפקטיים, והוא עומד על 5.2 מטר.

לקסוס UX - צד

מנוע וביצועים

ה-UX מקבל מקבל שתי גרסאות הנעה; 200 ו-200h. גרסת ה-200 עושה שימוש במנוע בנזין חדש בנפח 2.0 ליטר המספק 168 כ"ס, אשר לדברי לקסוס הוא בעל יכולות ניצול גבוהות יותר.

גרסת ה-200h תעשה שימוש בהנעה ההיברידית החדשה של היצרן. מדובר במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המשודך למנוע חשמלי ואלו מפיקים יחד הספק העומד על 180 כ"ס. הסוללה גם כן חדשה. היא קטנה יותר וקלה יותר, אך בעלת הספק חשמלי גבוה יותר.

נוסף על כך, תוצע גם מערכת המטייבת את נתוני צריכת הדלק והחשמל וזאת בהתאם למערכת הניווט והדרך בה נוסע הנהג.

שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רציפה ובגרסה ההיברידית ההנעה תהיינה כפולה באמצעות מנוע חשמלי נוסף היושב על הציר האחורי. במצבים בהם המערכת תזהה כי האחיזה נפגעת, תוכל כעת להעביר עד כ-80 אחוז מהכוח אל הגלגלים האחוריים (במהירות של עד 70 קמ"ש).

לקסוס UX - אחור צד

עיצוב

העיצוב החיצוני ממשיך את הקו העדכני של לקסוס, עם שבכת "שעון החול" הגדולה שבחזית והפנסים הזוויתיים. בנוסף הפנסים קיבלו עיצוב פנים חדש ומודרני. עיצוב הפנים גם הוא ממשיך את הקו החדש של היצרן, עם גישת ה"אירוח" של לקסוס ועיצוב שנלקח מאמנים יפניים מסורתיים. בורר מצבי הנהיגה טיפס לצידו של לוח השעונים והשעון האנאלוגי הוצב לצד מערכת המולטימדיה (בדומה ללקסוס LC). בנוסף לכך תהיינה אפשרות לחבילת עיצוב F-Sport חיצונית ופנימית. לקסוס מציינים כי תא הנוסעים עוצב בהשראת פילוסופיית "האדם במרכז" ובהתאם לכך הפקדים זמינים כולם מעמדת הנהג, המושבים עוצבו מחדש, זווית הראייה טובה משל קרוסאוברים אחרים אך תנוחת הנהיגה מרגישה "דומה יותר לנהיגה בהאצ'בק ספורטיבית".

אבזור ובטיחות

לקסוס UX יציע את איכות החומרים והבניה הגבוהה המוכרת מקו הדגמים הנוכחי של לקסוס. זאת בנוסף לחישוקים בעיצוב חדש ואף כאלו שעברו מבחני אווירודינאמיות לטובת שיפור זרימת האוויר וצריכת הדלק.

בתחום הבטיחות נוכל למצוא מערכת התרעת התנגשות הכוללת בלימת חירום ומסוגלת לזהות הולכי רגל גם בלילה ויחד עם רדאר המסייע למערכת בזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום. כמו כן תוצע גם מערכת בקרת סטייה מנתיב עם אפשרות שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וזיהוי תמרורים.

לקסוס UX - פנים

מיבואנית לקסוס לישראל, יוניון מוטורס, נמסר כי לקסוס UX צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2019.

לדגמי לקסוס בישראל – לקסוס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה