דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט טראקו מקבל גרסה היברידית-נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

כחלק מהתכנית האסטרטגית שלה, הצהירה סיאט כי עד תחילת שנת 2021 תשיק 6 דגמים חשמליים והיברידיים נטענים. כחלק מאותה תכנית רמזה סיאט על רכב חשמלי לתת-המותג הספורטיבי "קופרה" וכעת חושפת גרסה היברידית נטענת (PHEV) לרכב הפנאי הגדול שלה.

סיאט טראקו PHEV

סיאט טראקו PHEV ייחשף בתערוכת פרנקפורט שתיפתח ב-12 בספטמבר, בעוד הייצור יחל במהלך שנת 2020 במפעלי הקונצרן בוולפסבורג שבגרמניה. מיבואנית סיאט בישראל, צ'מפיון מוטורס, נמסר כי ייבוא סיאט טאראקו PHEV נמצא בבחינה מול היצרן. הגרסאות הרגילות של הדגם צפויות להגיע בסוף שנת 2019.

יחידת ההנעה עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים המספק 150 כ"ס ומנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-איון בגודל 13 קווט"ש ובהספק של 116 כ"ס (85 קילוואט). ההספק המשולב עומד על 245 כ"ס ונתון המומנט המירבי עומד על 40.7 קג"מ, מה שהופך את הטראקו פלאג-אין הייבריד לגרסה החזקה ביותר של הטראקו.

סיאט טראקו PHEV

ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות והמהירות המקסימלית עומדת על 245 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-50 ק"מ (נתון שנמצא בשלבי בחינה אחרונים) ובשלב זה סיאט עדיין לא פרסמו את זמני הטעינה.

סיאט טראקו PHEV

במקביל ליחידת ההנעה החדשה מוסיפה סיאט לטראקו את רמת הגימור FR הסמי-ספורטיבית. גרסה זו זוכה למאפייני עיצוב שונים כגון צבע חדש (אפור "פורה"), פגושים בעיצוב ספורטיבי עם גריל בגימור מט (לעומת כרום), קשתות בתי גלגלים רחבות יותר, ספויילר אחורי, חישוקי 19 אינץ' יחודיים עם אופציה ל-20 אינץ', מושבים קדמיים ספורטיביים, דוושות אלומיניום, הגה בעיצוב ספורטיבי וגם לוגו שם הדגם זוכה לכיתוב חדש בסגנון כתב יד.

סיאט טראקו PHEV

כמו כן סיאט מצייינם כי נוספו מערכות חדשות לרכב כגון בקרת נגרר המסייעת בתמרוני חניה, מערכת ניווט משופרת המגיעה עם מסך ה-9.2 אינץ' של מערכת המולטימדיה ובארצות קרות תינתן גם אפשרות להניע את הרכב ולחמם את תא הנוסעים מראש,

לדגמי סיאט בישראל – סיאט

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה