הונדה סיוויק Type R מתרחבת

אחרי שחשפה לאחרונה מתיחת פנים קלילה לדגם הספורטיבי, מציגה הונדה גרסאות חדשות ל-Type R: המעודנת, המוכרת והקיצונית

הונדה סיוויק Type R מתרחבת

פורסם: 20/02/2020

 

מאת: רן סגל


הונדה סיוויק Type R צברה קהל מעריצים נלהב ברחבי העולם בזכות ביצועים נהדרים, התנהגות כביש ספורטיבית במיוחד ועיצוב שקשה להתעלם ממנו. לצד זאת, לחלק מהרוכשים הפוטנציאלים העיצוב וחלק מתכונות האופי היו קיצוניים מדי - ולשם כך הציגה היצרנית היפנית הרחבה של משפחת ה-Type R עם 3 גרסאות: גרסת ה-Sport Line המעודנת, גרסת ה-GT - הלא היא ה-Type R המוכרת כיום גם במחוזותינו, וגרסת Limited Edition קיצונית.


הונדה סיוויק Type R GT
 

כל תתי הגרסאות החדשות של ה-Type R ישמרו על מנוע 2.0 הליטרים המוכר. למנוע הספק של 320 כ"ס ב-6,500 סל"ד ונתון מומנט מירבי של 40.7 קג"מ הזמינים מ-2,500 ועד 4,500 סל"ד. כבעבר, תיבת ההילוכים היא ידנית בלבד וההנעה קדמית.

icar ב instgram


ה-Type R המחודשת עברה עדכון קל שכולל עיצוב פגושים שונה במעט, רקע שונה לתאורת הלד הקדמית ותוספת צבע חדש כחול "מרוץ". כמו כן בהונדה מציינים כי מערכת יניקת האוויר שופרה יחד עם רדיאטור מעודכן אשר במסגרת מבחני הניסוי הפחיתו עד 10 מעלות מטמפרטות נוזל הקירור תחת עומס קיצוני. מערכת הבלמים עודכנה בדיסקיות ורפידות חדשות יחד עם ניתוב חום טוב יותר לשיפור הדעיכה תחת עומס, יחד עם קיצור מהלך דוושת הבלם ב-15 מ"מ והפחתת המשקל הבלתי-מוקפץ ב-2.5 ק"ג. בנוסף הקורות האחוריות הוקשחו ומערכת המתלים והבולמים האדפטיביים עודכנו, זאת לטובת תגובות מהירות יותר ונוחות עדיפה.


הונדה סיוויק Type R
 

בפנים הרכב מערכת המולטימדיה שופרה, תצוגות נתוני הנהיגה עודכנו, משקל ועיצוב ידית ההילוכים שופר, ונוספה מערכת קול אקטיבית (בסיוע הרמקולים) לחיזוק צליל המנוע בתוך הרכב בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.


הונדה סיוויק Type R Sport Line
 

המעודנת – Type R Sport Line

לאלו המחפשים מכונית ספורטיבית אך פחות מוחצנת וקיצונית מה-Type R המוכרת, הונדה מציעה את גרסת הספורט ליין.


הונדה סיוויק Type R Sport Line
 

בגרסה זו הספויילר האחורי קטן יותר, קו אפור נמשך לאורכו של הדיפיוזר (במקום אדום) וריפודי המושבים בצבע שחור (במקום אדום) עם תפירה אדומה. לשיפור הנוחות ישנם חישוקי 19 אינץ' בצבע אפור וצמיגי מישלין Pilot Sport 4S בעלי דופן רכה יחד עם תוספת של חומרי בידוד רעשים לעומת גרסת ה-GT הרגילה.


הונדה סיוויק Type R Sport Line
 

הקיצונית – Type R Limited Edition

לחובבי המסלול, גרסה זו נהנית מהפחתת משקל של 47 ק"ג בזכות רכיבים חדשים וקלים יותר והפשטה של מספר פריטים בתא הנוסעים כמו מערכת המולטימדיה, מערכת המיזוג, מגב אחורי וחומרי בידוד רעשים (אם תהיתם, המושבים האחוריים נותרו במקומם), זאת לצד שיפור בכיול התנהגות הכביש ותוספות עיצוב חיצוניות.


הונדה סיוויק Type R Limited Edition ו-GT
 

לגרסה זו חישוקי 20 אינץ' של BBS וצמיגי מישלין Cup 2, והבולמים כוילו באופן המאפשר שליטה והיזון חוזר מירבי. גרסת המסלול תקבל גם צבע צהוב ייחודי, גג בצבע שחור, מראות צד ופתחי יניקת אוויר שחורים וגימורי כרום כהים. בפנים הרכב בנוסף למושבים האדומים גם ההגה יזכה לעיטוף אלקנטרה אדום.


הונדה סיוויק Type R Limited Edition
 

החדשות הטובות הן שגם לגרסה הקיצונית מערכות בטיחות מתקדמות, אך החדשות הרעות הן שיוקצו רק 100 יחידות לאירופה, 200 ליפן ו-600 לארה"ב. בישראל הדגם לא יוכל לקבל רישוי תקני בשל היעדר מערכת המיזוג.


הונדה סיוויק Type R
 

לדגמי הונדה בישראל – הונדה

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב

כתבות נוספות








 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה >>
תגובות לכתבה
ייעוץ מקצועי והצעות לרכב זה