דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דאצ'יה דאסטר מקבל מנועי יורו6

Getting your Trinity Audio player ready...



המרדף אחר תקן יורו6 מגיע לדאצ'יה, שמשדרגת את מנועי הדאסטר, הסנדרו סטפוויי והלודג'י עם הספקים גבוהים יותר ורמת פליטה נמוכה יותר. לנו בכל מקרה, רלוונטי רק דא'ציה דאסטר, שכן בשניים האחרים השינוי מסתכם במנועי 1.6 ליטר אטמוספריים שאינם משווקים בישראל.

דאציה דאסטר
דאצ'יה דאסטר. חסכוני וחזק יותר
דאצ'יה דאסטר מקבל את מנוע הדיזל, זה שמגיע בגרסאות ההנעה הכפולה שכאמור עומד כעת בתקן יורו6 המחמיר. כצפוי, כפועל יוצא מכך המנוע החדש יהיה חסכוני יותר עם 21.3 ק"מ לליטר שמהווה שיפור של 2.1 ק"מ לליטר על פני המנוע הנוכחי. למרות נתוני צריכת הדלק המשופרים, המנוע החדש מפיק גם מומנט יותר גבוה עם שיפור של 2 קג"מ. ההספק נותר זהה עם 110 כ"ס.

לצד מנוע הדיזל המחודש, משיקה דאצ'יה כאמור גם מנוע בנזין 1.6 ליטר חדש לחלוטין שעומד גם הוא בתקן יורו6, המנוע החדש מפיק 115 כ"ס ומומנט של 15.9 קג"מ. צריכת הדלק כאן פחות טובה מזו של הדיזל אך היא עדיין מרשימה למדי עם 15.6 ק"מ לליטר לגרסת ההנעה הקדמית ו-14.7 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה. המנוע החדש יוצע בשילוב עם רמת אבזור בסיסית חדשה שתיקרא Access ותרחיב את היצע הגרסאות של הדאסטר ללא פחות מ-10 גרסאות שונות.

בשלב זה דא'ציה ישראל אינה משווקת את אף אחד מדגמיה עם המנוע האטמוספרי, אך אולי בזכות השיפור לנתונים ולצריכת הדלק שהוא מביא עימו היא תחליט לשנות את דעתה ולהשיק בישראל גרסאות זולות אפילו יותר של הדאסטר.

לדגמי דאצ'יה בישראל - דאצ'יה

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה