דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו מחדשת את ההיצע

Getting your Trinity Audio player ready...

פיג'ו 308 RCZ

מכונית הקופה היפהפייה, שהוצגה בתערוכת פרנקפורט בקיץ האחרון, תניח את צמיגיה על אספלט ישראלי עוד השנה- כך מקווים בחברת דוד לובינסקי, יבואני פיג'ו וסיטרואן בישראל. פיג'ו 308 RCZ, שבגרסותיה האירופאיות קוראת תיגר על אודי TT, היא מכונית בעלת מימדים ייחודיים: פערי האורך והרוחב לעומת פיג'ו 308 הסטנדרטית עומדים על סנטימטרים בודדים, אך במימד הגובה הפער בולט הרבה יותר: 136 ס"מ הוא גובהה של ה-RCZ, לעומת 150 ס"מ של ה-308. מבין שלל המנועים שהוצגו באירופה, אנו נזכה לקבל את הצנוע שבהם (שקיים גם בארסנל של פיג'ו 308 הקונבנציונלית)- מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח של 1.6 ליטר המנפק 150 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. מועד ההגעה הסופי עדיין איננו ידוע, וכך גם המחירים.

פיג'ו 308 RCZ - תמונת פרופיל          פיג'ו 308 RCZ. מתחרה לגיטימית לאודי TT? / תצלומים: יצרן

פיג'ו 3008

הקרוסאובר האופנתי, המבוסס גם הוא על פיג'ו 308 (כפי שנרמז בשמו), צפוי להגיע ארצה כבר בשליש הראשון של 2010. כמו יתר דגמי פיג'ו, גם פיג'ו 3008 צפוי לקבל את מנועי הבנזין המוכרים, פרי הפיתוח המשותף עם ב.מ.וו. מדובר על יחידת ההנעה המוגדשת בנפח של 1.6 ליטרים, המנפקת 150 כ"ס. יחידה זו תשודך, כמתבקש מכוחות השוק, לתיבת הילוכים אוטומטית.

פיג'ו 3008 - תמונת פרופיל         כמעט שנתיים אחרי הצגתה באירופה, מגיעה גם אלינו. פיג'ו 3008

לסקירה המלאה- פיג'ו 3008

פיג'ו 5008

כמקובל בשנים האחרונות בעולם, יצרני הרכב בונים מגוון דגמים המבוססים למעשה על פלטפורמה אחת רב-שימושית. פיג'ו, כמו רבים אחרים, השכילה לנצל אפשרויות פיתוח אלו עד תום- וכביטוי למגמה זו אנו צפויים לקבל לישראל גם את פיג'ו 5008; מיניוואן מרווח, המבוסס גם הוא- כמה מפתיע- על פלטפורמת ה-308. פיג'ו 5008, אשר למעשה מתמודד ראש בראש מול המתחרה מבית- סיטרואן C4 גרנד פיקאסו, יציע בעיקר נוחות ומרווח למשפחה המורחבת, אלמנטים שחסרונם הורגש בסטיישן מרובת המושבים- פיג'ו 308SW. בחרטומה של ה-5008 אנו צפויים לפגוש במנוע הטורבו- בנזין בנפח של 1.6 ליטר (150 כ"ס) אשר ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית. ההגעה לישראל מתוכננת לחודשים הראשונים של שנת 2010.

פיג'ו 5008 - תמונת פרופיל           סוף סוף מיניוואן אמיתי. פיג'ו 5008

פיג'ו ביפר

אם קודם דיברנו על יצרן המנצל פלטפורמה עבור מס' דגמים, כאן ישנו שיתוף פעולה של מספר יצרנים עבור דגם אחד- המופיע תחת 3 שמות שונים. פיג'ו ביפר, הטנדרון הקטן והחביב למראה, הינו למעשה תאום לא זהה של סיטרואן נמו ושל פיאט פיורינו. מימדיו של פיג'ו ביפר צנועים בהרבה מאלו של אחיו הגדול, פיג'ו פרטנר, ומייעדים אותו לעבודה מסחרית בתנאים עירוניים. את הביפר, שמיוצר בטורקיה, אנו צפויים לקבל במהלך השנה הקרובה. היצע המנועים, רמות הגימור וכן המחירים, עדיין לא נקבעו- אך התרשמות כללית ניתן לקבל ממבט על פיאט פיורינו, שמשווק בישראל זה מכבר עם מנוע בנזין בנפח של 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית, ומוצע במחיר אטרקטיבי של 109,000 ?.

פיג'ו ביפר - תמונת פרופיל        טנדרון עירוני, יש חיה כזו? מסתבר שכן, וקוראים לה פיג'ו ביפר

לדגמי פיג'ו בישראל- פיג'ו

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה