דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ריינג' רובר פלאג אין הייבריד בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

חברת המזרח, יבואנית לנדרובר בישראל, החלה במכירת גרסאות חדשות לריינג' רובר ולריינג' רובר ספורט המצויידות במערכת הנעה PHEV - רכב פלאג אין הייבריד חשמלי. גרסאות הפלאג אין הייבריד הוצגו לפני למעלה משנה ורק כעת הן מגיעות לישראל.

צפייה בתוכן ריינג' רובר פלאג אין הייבריד בישראל


יחידת הנעה

דגמי הריינג' רובר החדשים בעלי מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר הפועל יחד עם מנוע חשמלי בעל סוללת ליתיום איון בקיבולת 13.1 קווט"ש ובהספק של 85 קילוואט. מנוע הבעירה הפנימית מספק 300 כ"ס וההספק המשולב עומד על 404 כ"ס ב-5,500 סל"ד. המומנט המירבי עומד על 65.2 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד נמוכים. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וההנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-6.7 שניות לכדי מהירות מירבית של 220 קמ"ש. הטווח החשמלי עומד על כ-50 ק"מ וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 35.7 ק"מ לליטר, על פי תנאי המדידה המקובלים המשלבים בין נסיעה חשמלית לנסיעה עם מנוע הבנזין.

לנדרובר ריינגרובר PHEV

הנהג יוכל לבחור בין שני מצבי נהיגה. במצב מקביל (מצב ברירת המחדל) מנוע הבנזין פועל יחד עם המנוע החשמלי. במצב זה הנהג יוכל לבחור בין שני סגנונות ניהול צריכת חשמל (תכנית חיסכון אשר מונעת מהסוללה לרדת מסף שיקבע או תכנית ניהול מתוכנן הפועלת בשיתוף תכנת הניווט). המצב השני הוא מצב חשמלי מלא: במצב זה הרכב ינוע על חשמל בלבד.

לנדרובר ריינגרובר PHEV

טעינה מהירה מתאפשרת בתוך שעתיים ו-45 דקות באמצעות עמדת טעינה מהירה. הטענה משקע ביתי תארך 7.5 שעות. המחיר אינו כולל עמדת טעינה. ואנקדוטה קטנה - המשקל של ריינג' רובר PHEV עומד על 2,577 ק"ג שהם 417 ק"ג יותר מגרסת ה-3.0 ליטר דיזל.

אבזור ובטיחות

ריינג' רובר פלאג אין מגיע בשתי רמות גימור: Vouge ו-Autobiography הבכירה. ברמת הגימור "ווג" תקבלו גג פנוראמי נפתח, חישוקים קלים בגודל 20 אינץ', תאורת מטריקס-לד, כניסה והנעה ללא מפתח, סגירת וואקום לדלתות, דלת תא מטען חשמלית הנפתח גם ללא מגע, הגה מתכוונן חשמלית עם חימום, לוח מחוונים דיגיטאלי בגדול 12.3 אינץ', תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 איזורים, ריפוד עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות לנהג ולנוסע כולל חימום, מיזוג  ומסאז', חימום במושבים האחוריים, מערכת שמע מבית "מרידיאן", מסך מולטימדיה עליון בגודל 10 אינץ' ומסך נוסף תחתון בגודל דומה ומערכת ה-Terrain Response לנסיעת שטח.

לנדרובר ריינגרובר PHEV

בתחום הבטיחות ישנם חיישני חנייה ומצלמות היקפיות, חיישני גשם ותאורה, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים והתרעת עייפות.

רמת הגימור "אוטוביוגרפי" מוסיפה על כך חישוקים בגודל 21 אינץ', תאורת פיקסל-לד, ריפודים משודרגים, כוונונים נוספים למושבים הקדמיים, מיזוג גם למושבים האחוריים, דיפוני עץ פנימיים, אפשרויות עיצוב נוספות ומערכת Terrain Response מתקדמת יותר.

לנדרובר ריינגרובר ספורט PHEV

לנדרובר ריינג' רובר ספורט מגיע ברמת גימור HSE עם אופציה לחבילת Dynamic. ברמת הגימור HSE תקבלו גג פנוראמי נפתח, חישוקים קלים בגודל 20 אינץ', תארות מטריקס-לד, כניסה והנעה ללא מפתח, סגירת וואקום לדלתות, דלת תא מטען חשמלית הנפתחת גם ללא מגע, הגה מתכוונן חשמלית, לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם זכרונות לנהג ולנוסע וכולל חימום, מערכת שמע מבית "מרידיאן", מסך מולטימדיה עליון בגודל 10 אינץ' ומסך נוסף תחתון בגודל דומה.

לנדרובר ריינגרובר ספורט PHEV

בתחום הבטיחות ישנם חיישני חנייה קדמיים ואחוריים כולל מצלמת רוורס, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת עייפות.

חבילת "דינאמיק" מוסיפה חישוקים קלים בגודל 21 אינץ',  קליפרים בצבע אדום ותוספות עיצוב כגון גריל וכונסי אוויר בגימור כהה, דוושות אלומיניום, ואפשרות לריפוד בצבע קאמל או אדום.

ריינג' רובר PHEV - מחירים:

ריינג רובר PHEV ברמת גימור Vouge יעלה 909,000 שקל

ריינג רובר PHEV ברמת גימור Autobiography יעלה 987,000 שקל

לנדרובר ריינגרובר ספורט PHEV

ריינג' רובר ספורט PHEV ברמת גימור HSE יעלה 654,000 שקל

ריינג' רובר ספורט PHEV ברמת גימור HSE עם חבילת Dynamic יעלה 677,000 שקל

ריינג' רובר ספורט PHEV ברמת גימור Autobiography יעלה 767,000 שקל

לדגמי לנדרובר בישראל – לנדרובר

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה