פיג'ו מציגה: קו דגמי פלאג-אין הייבריד

קונצרן פיג'ו-סיטרואן הודיע כי דגמי ה-3008 וה-508 יזכו לקו מנועי פלאג-אין הייבריד, כך גם רכב היוקרה DS7 קרוסבק PHEV אשר יצטרפו אל ה-C5 איירקרוס פלאג-אין הייבריד בשנה הבאה

פיג'ו מציגה: קו דגמי פלאג-אין הייבריד

פורסם: 25/09/2018

 

מאת: רן סגל


קבוצת PSA, יצרנית רכבי פיג'ו, סיטרואן ו-DS הצהירו בשנה שעברה כי כל דגמי החברה יציעו אפשרות להנעה חלופית, בין אם הנעה חשמלית לגמרי ובין אם הנעות היברידיות. כעת ההצהרות קורמות עור וגידים וכבר מסתיו 2019 תציע פיג'ו 3 דגמים עם הנעות פלאג-אין הייבריד (3008, 508 ו-508 סטיישן), סיטרואן תציע את ה-C5 איירקרוס PHEV ויצרן היוקרה החדש DS יציע את ה-DS7 קרוסבק PHEV.


פיגו 3008 PHEV
 

יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת של קבוצת פיג'ו-סיטרואן עושה שימוש בסוללת ליתיום-יון 300 וולט המספקת 11.8-13.2 קווט"ש (בהתאם לדגם). הסוללה מאפשרת נסיעה חשמלית לטווח מירבי של כ-48 ק"מ (בתקן המדידה העולמי) ואף נסיעה במהירות של 135 קמ"ש על חשמל בלבד. למערכת ההנעה טכנולוגיית i-Booster לטובת הטענת הסוללה בבלימה ומערכת e-Save המאפשרת לשמור אנרגיה בסוללה בהתאם לתכנון הנסיעה (בין 10-20 ק"מ לנסיעה חשמלית לגמרי).


פיגו PHEV
 


תחילה פיג'ו 3008 ו-508 יקבלו יחידת הנעה היברידית-נטענת בעלת הנעה קדמית. יחידת ההנעה החשמלית מספקת 80 קילוואט (כ-110 כ"ס) ומשודכת למנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר המספק 180 כ"ס - ההספק המשולב עומד על 225 כ"ס.


פיגו 508 PHEV
 

ברמת הגימור GT של פיג'ו 3008 ו-508 וב-DS7 קרוסבק PHEV תוצע גם יחידת הנעה כפולה העונה לשם Hybrid4. יחידה זו עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין דומה אך בהספק של 200 כ"ס ובשני מנועים חשמליים (האחד מותקן מעל הסרן הקדמי והשני מעל הסרן האחורי). יחדיו ההספק המשולב עומד על 300 כ"ס והמומנט על כ-45.9 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.5 שניות וצריכת הדלק עומדת על כ-45.4 ק"מ לליטר.


DS7 קרוסבק PHEV
 

שתי יחידות ההנעה משודכות לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים שתוכננה לעמוד בנתוני המומנט של המנועים החשמליים וזאת על-ידי ממיר מומנט העושה שימוש בדיסקיות קלאץ' רטובות.


פיגו 508 PHEV
 

משך ההטענה עומד על שעתיים בלבד באמצעות מטען ייעודי בגודל 6.6 קילוואט, 32 אמפר. יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת תציע 4 מצבי נהיגה. מצב חשמלי, נוחות, היברידי, ספורט, ומצב הנעה כפולה בגרסאות ה-Hybrid4.

פיגו 3008 PHEV

לדגמי פיג'ו בישראל – פיג'ו
 

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב

כתבות נוספות








 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות.
הוספת תגובה >>
תגובות לכתבה

1. אני לפני רכשית 3008. מישהו יודע אם אמור לצאת מתיחת פנים או מתי אמור להגיע תיבת 8 הילוכים החדשה? (לת)  

דור,25.09.2018

2. בחו"ל כבר נכנסו מזמן  היה עדכון גיר ומנועים. 1.6 טורבו הוחלף בדור חדש חז...

א,26.09.2018

3. משהו טוב עובר על קונצרן פיג'ו סיטרואן. השאלה מה תיהיה האמינות... לפי סקרים אירופאיים הם השתפרו גם בזה (לת)  

חנוך,27.09.2018

ייעוץ מקצועי והצעות לרכב זה