Live Blog: סיטרואן קקטוס במבחן ארוך טווח

סיטרואן קקטוס מגיע ל-iCar למבחן ארוך טווח. במהלך תקופת המבחן תמצאו ב-Live Blog פוסטים ועדכונים שוטפים על החיים עם סיטרואן קקטוס

פורסם: 07/07/2019

עדכון אחרון: 19/09/2019

מאת: מערכת iCar




סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח


19.09.2019, 19:28
את רוב הנסיעות שלנו אנחנו עושים לבד, מקסימום עם עוד בנאדם אחד או שניים, אבל לפעמים יש לנו Full House ואנחנו ממלאים את הרכב.

המשימה: הקפצה לרכבת ליום בילוי בת"א. הזדמנות נהדרת לבדוק איך הקקטוס מתפקד כרכב משפחתי כשאת כל מושבי הנוסעים מאכלסים כמה מתבגרים/ות.

נסיעה מהיישוב אל תחנת הרכבת אורכת כ-20 דקות על פני מרחק של 12 ק"מ. לא נסיעה ארוכה אבל גם לא קצרה כל כך. נוכל רק לספר לכם שכל יושבות הרכב יצאו מרוצות, אבל עזבו - תמונה אחת שווה אלף מילים.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

17.09.2019, 18:23
חוזרים בערב הביתה ומגלים שהגענו בדיוק ל-10,000 ק"מ. הקקטוס הגיע אלינו עם 1,665 ק"מ, מה שאומר שאנו נוהגים עליה בממוצע מעל 3,000 ק"מ בחודש, אבל מה שעוד יותר מסקרן הוא שבעוד כחודש וחצי הקטטוס תעבור טיפול ראשון ב-15,000 ק"מ ואנחנו נחזור לדווח על כל הממצאים.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

15.09.2019, 14:54
בשבת נסענו לבקר במוזיאון הטבע בתל-אביב. נתחיל מבחוץ - המבנה מרשים ומעוצב כתיבת נוח, יש פינת ישיבה מוצלת ונעימה, תערוכת צילומים מרהיבה ואפשר אפילו להביט בהעתק של שלד לוויתן גוץ. גוץ אבל ענק.

בחלקו הבנוי של המוזיאון תמצאו אלפי פריטים, הפרוסים על פני 4 קומות, כשרובם הגדול (והמפוחלץ) לא נמצא מאחורי ויטרינות מה שמעצים עוד יותר את חווית הביקור ולסיום אלפי חרקים חיים. מאחור ישנו גן בוטני הנפרס על פני 34 דונם ואפילו מצאנו שם כמה קקטוסים, אבל כאלה שדוקרים, לא נעימים כמו הקקטוס שלנו.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

12.09.2019, 18:45
גם במבחן הסולו ובעיקר מאז תחילת מבחן ארוך הטווח יש משהו שקשה לפספס במעבר מרכבים אחרים לקקטוס. בידוד הרעשים ברכב הקטן מוצלח במיוחד ורחוק מאוד מתחושת "רכב בתקציב נמוך" שעולה מהחיסכון בחלון האחורי או בהיעדר פתח מיזוג ימני.

בידוד רעשי רוח והמנוע לא רע בכלל גם במהירות גבוהה. רעשי הכביש, שברכבים אחרים יכולים להוציא נהג מכליו לא ממש צורמים (כל עוד לא עליתם על כביש צדדי ורע במיוחד). הבידוד מפתיע כשעוברים ממשפחתיות, ג׳יפונים ואפילו רכבי מנהלים יקרים בהרבה, אבל זה עדיין לא לקסוס IS או אודי A6.

בנקודות החובה של השבוע נמנה את שדה הראייה לאחור. קורות C ענקיות חוסמות את המבט לצדדים ומאלצות את הנהג להסתמך על מצלמת הרוורס שמצידה משדרת צילום צר יחסית אחורה.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

10.09.2019, 17:28

אם כבר הזכרנו את מערכת עצור וסע, נציין כי כאשר היא נכנסת לפעולה היא מבצעת זאת בצורה די חלקה, גם בעת הכיבוי וגם בעת ההנעה. כדי לסמן לנו שהמערכת נכנסה לפעולה נדלקת נורית ירוקה בלוח המחוונים. שלושה הבהובים - המערכת תקינה אך לא נכנסה לפעולה. חמישה הבהובים - המערכת אינה תקינה. בסדרת ההבהובים השנייה לא נתקלנו אך כאשר הנורית הבהבה 3 פעמים פנינו אל ספר הרכב כדי לקבל הסבר. באופן אבסרודי זה אחד הספרים המומלצים שרבים מרוכשי הרכבים לא קוראים - תתפלאו כמה מידע חיוני אפשר למצוא בו.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

08.09.2019, 14:35

אנחנו מציינים לא פעם שאנו מכבים את מערכת "עצור וסע" בימים חמים כד שפעולת מדחס המזגן לא תיפסק ונמשיך להינות מאוויר צונן. בקקטוס, גם בימים לא כל כך חמים, כאשר המזגן כוון לטמפרטורה נמוכה, המערכת לא נכנסה לעבודה (מזל) לעומת מערכות אחרות שנתקלנו בהן שהמערכת כופה דימום מנוע למרות כוונון לטמפרטורה הנמוכה ביותר.

05.09.2019, 16:33
מכירים את זה שאתם שומעים שיר אהוב אבל אז בדיוק אתם צריכים להחנות וצפצוף חיישני הרוורס קוטע את השיר ומחליש את הרדיו? אז בקקטוס ניתן לשלב לרוורס ובלחיצה קלה על לוגו הרמקול בתחתית המסך ניתן לקבוע את עוצמת צליל החיישנים. רק אל תנמיכו יותר מידי כן?

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

03.09.2019, 18:27
בקקטוס כרית האוויר של הנוסע ממוקמת בתקרה. זה טוב ליצירת מקומות אחסון נוספים (כמו תא הכפפות הענק למשל) אבל גם יוצר בליטה לאורך חלקה הקדמי של התקרה עליה מותקנים סוככי השמש - כבר יותר מפעם אחת שדפקנו בהם את הראש בכניסה לרכב או אם זזים רגע קדימה במושב להוציא משהו מהכיס האחורי של הג'ינס.

01.09.2019, 11:40

החופש הגדול (מדי?) מסתיים והילדים חוזרים סוף סוף לבתי הספר ולגנים. עם סיום החופשה חוזרת גם שגרת ההקפצות למוסדות בכבישי שכונת המגורים שופעת פסי ההאטה.


סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

הנסיעה השגרתית על הכבישים הכל-כך מוכרים לנו מוכיחה בקלות כמה הקטטוס היא מכונית נוחה. גובהה הג'יפוני בשילוב המתלים הרכים והסופגים מאפשרים לה לדלג על גבעות הבאמפרים במהירות ובעיקר בנונשאלנט, ללא תחושת לוואי של טלטול.


סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח


29.08.2019, 15:40

במתיחת הפנים נוספו כמה מערכות בטיחות מתקדמות לקקטוס, כמו למשל בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת והתרעת סטייה מנתיב. התרעת הסטייה מנתיב פעולת בצורה טובה ברוב הזמן אבל לא תמיד מצליחה לזהות את כל הסימונים בכביש והיא מתריעה במשך 3 פעמים ברציפות גם אם רק נגעתם בשול ומיד חזרתם. קצת מעצבן.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

27.08.2019, 10:54

השבוע האחרון של אוגוסט הגיע אז העמסנו את המשפחה ונסענו לכמה ימי מנוחה בכנרת, שמאז אותה "ישראל מתייבשת" מראה לשמחתינו סימני התעוררות מעודדים.


סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

בימים החמים של אוגוסט הנוסע לצד הנהג, או יותר נכון הנוסעת, לא הלינו על היעדר פתח המיזוג הימני. הפתח השמאלי גדול יותר מזה של הנהג והמזגן עצמו חזק וקירר את הרכב במהירות יחסית. עזרו לו צמד חלונות אחוריים כהים וגם שמשה אחורית כהה יחסית כך שלא הרבה שמש חדרה לתא הנוסעים.


סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

25.08.2019, 11:42

אנחנו יוצאים מהמשרד לפגישה ומגלים... תקר בגלגל - חווייה די מעצבנת בפני עצמה ועוד יותר כשממהרים.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

מיד הרמנו את רצפת תא המטען, הגלגל החלופי שוכן שם ובתוכו מסודרים כל כלי הנהג הנחוצים. לחישוקים של הקקטוס יש כיסוי מרובע שמסתיר מאחוריו את הברגים, אך אל דאגה יש כלי ייעודי כדי לפרק אותו בקלות.

החלפנו בזריזות את הגלגל ויצאנו לדרכנו. רק צריך לזכור שכיום נפוצים גלגלים חלופיים קטני מידות שגם מוגבלים למהירות נסיעה של 80 קמ"ש. כבר הזכרנו שמיהרנו לפגישה?

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

22.08.2019, 16:48
ועכשיו - קבלו את הסרטון החדש בסדרה: אתגר השימושיות!



20.08.2019, 13:59

זוכרים שפעם הסתדרנו בלי חיישני חניה? היום כמעט ולא נמצא מכוניות בלי חיישני רוורס, גם אם הם בהתקנה מקומית. בקקטוס שלנו החיישנים מקוריים ויש אפילו חיישנים קדמיים – פריט אבזור שגם ברכבים יקרים יותר לא תמיד מוצאים. וזה עוד לפני שהזכרנו את היכולת להיכנס לחניות צפופות בלי לחשוש לרגע לשפשף את הרכב שלנו או של השכן.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

18.08.2019, 15:42

את חלונות הפופ אפ האחוריים אנחנו מכירים עוד טרום מתיחת הפנים, אבל עכשיו החלונות הקדמיים הפכו אוטומטיים באופן מלא (פתיחה וסגירה) והם גם נסגרים מהשלט בלחיצה ארוכה.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

15.08.2019, 10:03

יש דברים שפחות אהבנו שקרו במתיחת הפנים. שקע ה-AUX שהיה קיים בתוך תא הכפפות נעלם במתיחת הפנים ובנוסף מערכת לובינסקי טאצ' תופסת את שקע ה-USB היחיד, ככה שאם בא לכם לחבר את הסלולרי במקביל, תצטרכו לנתק את המערכת המקומית.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

13.08.2019, 16:30

בקקטוס אין מד חום מנוע. יש נורה למנוע קר או למנוע חם (מידי). גם מד סל"ד אין, חבל שבמתיחת הפנים לא הכניסו גם אותם אל לוח השעונים הדיגיטלי.
 

11.08.2019, 07:25

לקקטוס יש שני מחזיקי כוסות מול ידית ההילוכים. המיקום נגיש בסך הכל וגם ידית ההילוכים לא נוגעת בבקבוק למשל (גם במצב Parking), אבל עומקם של מחזיקי הכוסות נמוך והמפריד ביניהם נמוך עוד יותר, כך שלא פעם בעיקולים או סיבובים חדים הבקבוק היה נופל. מעצבן.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

08.08.2019, 09:23
בקקטוס לא ניתן לכוונן את גובה חגורות הבטיחות, ובכל זאת לא בעייתי למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושב מתכוונן לגובה, ההגה גם כן ולאחר מתיחת הפנים ההגה מתכוונן עכשיו גם לעומק.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

06.08.2019, 16:15
סיטרואן החליטה להחזיר עטרה ליושנה ולשים דגש נכבד על נוחות הנסיעה. הקקטוס מתוחת הפנים זוכה למושבים בעלי ספוגים משופרים שבהחלט מרגישים כמו כורסא מפנקת והוסיפו כוונון לגב התחתון. אחרי יום ארוך במשרד, בישיבה מול המחשב, מצאנו את עצמנו מנצלים את מלוא טווח הכוונון לתמיכה מירבית. ולא שכחנו, אנחנו מבטיחים לבדוק לעומק את נוחות הנסיעה עם מערכת הבולמים החדשה.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

04.08.2019, 10:46

בשבת נסענו לבקר באקווריום בירושלים. אז לפני שנספר איך הקקטוס התמודדה עם העליות לעיר הבירה, ניתן ציון מושלם לאקווריום הישראלי הראשון. אחרי ביקורים בכמה אקווריומים בעולם – זה הישראלי לא נופל מהם. המקום ממוזג עם פינות ישיבה בחוץ ובפנים וכמובן מבחר התצוגות והצבעוניות משגעת!

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח
 

אז איך בכל זאת הקקטוס התמודדה עם המשימה? בצורה טובה לא פחות מהביקור. משפחה צעירה, בקרת שיוט, והקקטוס לא הראתה סימני מאמץ כלשהם. המנוע הקטן עם הגדשת הטורבו בהחלט עושה את העבודה והוא גם די שקט. יחד עם משקל עצמי נמוך יחסי עקיפות התנהלו בצורה נינוחה ולא דרשו סחיטה של הדוושה.

01.08.2019, 18:30
לא תמיד לעיצוב יש ערך מוסף, לפעמים עיצוב הוא רק עיצוב. אבל אם תשימו לב על תא הכפפות המעוצב כמזוודה יש לא מעט נקודות גומי. חלקה העליון של דלת תא הכפפות שטוח ואם נניח עליה למשל את הטלפון הסלולרי (של הנוסע כמובן) הוא ישאר במקומו ולא יחליק בעצבנות.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

30.07.2019, 11:25
משענת יד בין המושבים זה אביזר נהדר, בעיקר עם תיבות אוטומטיות. במתיחת הפנים שעברה הקקטוס, משענת היד התקצרה משמעותית מה שהפך אותה לפחות פרקטית ונוחה, כך שהיא מתאימה בעיקר לאנשים גבוהים מאוד שיושבים רחוק מההגה.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

28.07.2019, 13:40
בסוף השבוע האחרון נסענו לבקר את המשפחה בצפון. הנסיעה התאפיינה במרחקים ארוכים ובדרכים שאינן מישוריות בהכרח  מה שדרש לא פעם הורדת הילוכים תכופה, לעקיפות או בזמן עליות.
לעומת תיבות אוטומטית אחרות שממהרות להעלות הילוכים, לטובת שמירה על צריכת הדלק למשל, התיבה בקקטוס לא פעם שמרה על ההילוך החמישי (מתוך שישה) גם בנסיעה קבועה במהירות של 90 קמ"ש. שמירה על הילוך מתאים אפשרה לבצע ההאצות ביניים באופן זריז למדי ולאחר מכן החלפת ההילוכים התבצעה בצורה חלקה.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

התיבה עצמה פועלת באופן חלק יחסי, אך היא מגיבה באיטיות להורדת הילוכים, גם כאשר מבצעים קיק-דאון או הורדת הילוכים באופן ידני. מצד שני, דבר נוסף ששמנו לב אליו - גם בעת שימוש בבקרת השיוט כאשר הקקטוס צבר מהירות בירידה, דאגה התיבה להוריד הילוך אחד על-מנת לא לצבור מהירות יתר על המידה.

25.07.2019, 21:24
מהדברים שמגלים במבחן ארוך טווח - הידעתם שמכל תפריט בו אתם נמצאים, לחיצה זריזה עם שלוש אצבעות על המסך תעביר אתכם ישירות למסך קיצורי דרך גדול וברור.


23.07.2019, 15:33
השבת הרכב הסתובב בין כרמי הגפנים של מטה יהודה. הסיטרואן רכה במיוחד, את זה אתם יודעים. הרכות הנפלאה הבטיחה נוחות נסיעה מעולה אבל יש שם גם הסתייגויות.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

המתלה רך כי המערכת החדשה של סיטרואן מונעת את אותן סגירות מתלה כואבות. מצד שני, בכביש מהיר ומשובש הרכב זז הרבה יותר מדי על המתלים שלו וזה פחות נחמד.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

לעומת דגמי סיטרואן אחרים, בקקטוס בקרת השיוט והשליטה על הרדיו מתבצעים מגלגל ההגה ולא משליטה נפרדת מאחורי גלגל ההגה. בבקרת השיוט יש כפתור קטן עם הכיתוב mem קיצור של זיכרון. הכפתור מאפשר להביא את הרכב למהירות המותרת בלחיצת כפתור בהתאם לזיהוי התמרורים שיש ברכב. פריט די נדיר ברכב כל כך זול ומצוין למניעת דוחות מיותרים.

סיטרואן קקטוס - בקרת שיוט


21.07.2019, 12:14
בשבוע שעבר הגיע טכנאי של "קוברה" לטפל במערכת המקומית. הטכנאי ניגש לעבודה, איפס את המערכת והכל חזר לסדרו. על הדרך הוא גם ביצע עדכון תוכנה והמליץ אחת לשבועיים לערך לבצע עדכון תוכנה On Air.
 

18.07.2019, 08:27

טוב, נראה לכם שבאמת נוותר על ה-Waze שלנו? הרי לקקטוס מתוחת הפנים יש קישוריות אנדרואיד אוטו, אפל קארפליי ו-Mirror Link.

רובם של חברי מערכת iCar בעלי טלפונים עם מערכת הפעלה אנדרואיד - הבעיה היא שגוגל (משום מה) לא פתחה את האפליקציות הרלוונטיות והאיכותיות יותר להורדה בישראל.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

אז שיטוט קצר ברשת מצא לינק חיצוני להורדת האפליקציה. ומה נגיד, חיינו השתנו - גישה נוחה לאנשי הקשר, אפליקציות מוזיקה כמו Spotify וכמובן ווייז.
רק נציין שהמקלדת באנגלית, אבל אפשר להזין כתובת באמצעות החיפוש הקולי. פשוט וקל. אנשי הקשר מוצגים בעברית וכך גם שמות השירים באפליקציות המוזיקה.


16.07.2019, 08:49

אחרי שהמערכת המקומית של היבואן החליטה לקפוא על מקומה, הרמנו טלפון אל שירות הלקוחות של סיטרואן. המענה היה מהיר מאוד ונציגה חביבה ביררה את מהות התקלה ובדקה מי המתקין החיצוני.
לאחר בדיקה קצרצרה התברר ש"קוברה" היא האחראית והנציגה מסרה שהיא פותחת קריאת שירות ועד 24 שעות יצרו עימנו קשר לתיאום הגעה לתיקון. כן, כן, הגעה, עד הבית (או העבודה).
למען האמת, חלפו להן פחות מ-30 דקות ונציגת "קוברה" כבר הייתה על הקו לתאם מועד.

נשוב ונעדכן אחרי התיקון.


14.07.2019, 13:23

לקחנו את הקקטוס למסע פתיחה - תרתי משמע. נסענו איתה סופ"ש ארוך ועשינו איתה קילומטראז' של מאות קילומטרים. היות ובחנו אותה לא מזמן זאת הייתה הזדמנות לקחת אותה פחות לנקודות הקצה של מבחן דרכים ולהתמקד בנסיעה רגועה שתאפיין את רוב הלקוחות. סוף יצאנו עם שני דברים שאהבנו ואחד שעצבן אותנו.
 

בידוד רעשים - הקקטוס היא לא מכונית יקרה ובדרך כלל מכוניות במחיר הזה הן רועשות. הסיטרואן הפתיעה עם בידוד מפתיע לטובה, גם במהירויות גבוהות או על כבישים רעים בדרום רמת הגולן. 

הפתעה נוספת היא נוחות הנסיעה. מערכת המתלים החדשה של הקקטוס הוכיחה את עצמה כבר במבחן הסולו שלה אבל הפעם איתגרנו אותה בכבישים ממש רעים ובכמה שבילי עפר. כמעט בכל מצב (חוץ מפה ושם) היא הפגינה נוחות מפתיעה מאוד.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח


כשיצאנו מדרום רמת הגולן חזרה למרכז - באזור בלי קליטה - המערכת של היבואן סירבה לעבוד. היא הודיעה שהיא לא פעילה ומאותו רגע ועד לסוף הסופ"ש נותרנו ללא Waze ושאר האפליקציות שלה. נבדוק מה הסיבה ונחזור עם תשובות.


11.07.2019, 17:44
והסרטון הראשון יוצא לדרך. סוף שבוע מהנה, תהנו.



09.07.2019, 18:13
עוברים על המפרט לפני המבחן ומוצאים כמה פריטים מעניינים, כמו כניסה והנעה ללא מפתח למשל. לא פריט שנדיר למצוא היום, אבל שמחנו לראות שבקקטוס מדובר פשוט במשיכה של ידית הפתיחה והרכב נפתח במהירות, לעומת מערכות אחרות שבהן יש צורך ללחוץ על כפתור פיזי בידית עצמה. גם הסגירה מתבצעת בליטוף עדין של הידית.

סיטרואן קקטוס - מבחן ארוך טווח

07.07.2019, 16:24

יוצאים לדרך עם מבחן ארוך טווח חדש - והפעם סיטרואן קקטוס. לא מדובר בדור חדש, שכן הקקטוס נמצא איתנו כבר 5 שנים, אלא במתיחת הפנים המשמעותית שעבר הדגם המוכר. לפני שנדבר עליו, נעשה קצת סדר בהיסטוריה של הקקטוס ומה עבר עליו בשוק הישראלי.

סיטרואן C4 קקטוס הוצג לראשונה כדגם קונספט (רעיוני) בתערכות פרנקפורט 2013. ראשית הוא הגיע כדי להראות לכולם את שפת העיצוב החדשה של סיטרואן, עם חזית בעלת תאורה ב-3 קומות, סמל המותג המושחר וכמובן עיצוב הפנים "רטרו-שיק" עם מאפיינים כמו תא כפפות וידיות הדלתות בעיצוב המזכיר מזוודות משנות ה-50. לקקטוס היו עוד כמה הפתעות, כמו למשל כרית אוויר הנוסע שהתמקמה לה בתקרה לטובת נפח אחסון נוסף בדמות תא כפפות עליון ואיך אפשר בלי כריות ההגנה Airbump (פטנט רשום של סיטרואן) בצידי הרכב והפגושים. הכריות הללו היו עשויות פוליאוריטן וכיסי אוויר בתוכן נועדו להגן על הקקטוס, בדיוק כמו אותם קוצים שטבע.
 

icar ב instgram


אין ספק שמשהו טוב עבר על סיטרואן, עם הצגת הקקטוס הסדרתי כשנה לאחר מכן בתערכות ז'נבה 2014. רכב הקונספט עבר כמעט כמו שהוא אל פס הייצור והחזיר משהו מאותה ייחודיות סיטרואנית. הקקטוס הגיע לישראל ביוני 2015 ושווק בתחילת דרכו עם מנוע 1.2 אטמוספרי (82 כ"ס) או מנוע 1.6 דיזל (100 כ"ס) בשידוך לתיבות ידניות בלבד. בהמשך הוא התחזק בגרסת טורבו-בנזין (110 כ"ס) ורק כשנתיים מאז הגיע זכה סוף סוף לתיבה אוטומטית בשידוך למנוע הטורבו-בנזין. ב-2018 נפרדנו מגרסת הדיזל והקקטוס שווק עם יחידת הנעה אחת.

בסוף אוקטובר 2018 עבר הקקטוס מתיחת פנים מקיפה. כחלק מהתכנית האסטרטגית של היצרן הוחלט להפסיק לעת עתה את ייצור ה-C4 ואילו הקקטוס יתפוס את מקומה. במסגרת אותה אותה החלטה הקקטוס המחודש לא רק קיבל עיצוב חדש הוא ויתר על כמה מאפיינים ג'יפוניים (כמו מסילות הגג) ועל אחד המאפיינים הבולטים ביותר שלו – ה"איירבאמפס". הם אמנם לא נעלמו לגמרי, אלא עברו דיאטה רצינית וירדו אל הסף התחתון של הדלתות. הקקטוס כבר לא נראה מוחצן ובולט כבעבר, זאת במטרה לפנות לקהל לקוחות רחב יותר. בנוסף הוא התחדש במערכת המתלים הפרוגרסיביים החדשה של סיטרואן במטרה להחזיר את אותה נוחות מופתית שכה מזוהה עם המותג, האבזור הפך עשיר יותר ונוספו מערכות בטיחות מתקדמות.

המכונית שהתייצבה למבחן היא בגרסת Shine PK שמחירה נכון ליולי 2019 עומד על 117,990 שקלים. קיבלנו אותה עם 1,665 ק"מ על השעון, בצבע לבן עם Color Pack בצבע אדום. בסך הכל מציע הקקטוס בישראל 8 צבעים ו-3 חבילות צבע חיצוניות.

עד שיזרמו הדיווחים השוטפים, אתם מוזמנים לצפות בסרטון המבחן שערכנו לדגם טרום מתיחת הפנים ולמבחן הדרכים לדגם המחודש.


לאחר זמן מה אנו חוזרים לקיים כאן במקביל שני מבחנים ארוכי טווח - ולצידה של הסיטרואן יבחן גם סקודה קודיאק.

כרגיל, אתם מוזמנים לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהציע מבחנים ומבדקים שונים שתרצו שנבצע עם המכונית. עם כמה קילומטרים תסיים הקקטוס את המבחן? ומה יקרה לה עד אז? אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרי ה-Live Blog.

יעוץ והצעות לקניית רכב

כתבות נוספות








 

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות.
הוספת תגובה >>
תגובות לכתבה

1. העיצוב החדש מאכזב יותר-פחות אוונגרדי  סה"כ יש שיפור גדול באיכות הרכב, אבל העיצוב יותר שב...

א,08.07.2019

2. מגניב  יופי של כתבה.

שי,10.07.2019

3. מבחן ארוך לרכב צרפתי... זה יהיה מעניין  נראה מה שווה כל הדיבור הזה על הגיר היפני

אבי,11.07.2019

4. תשאיר גיר למתחרים  גיררררר

משה,11.07.2019

5. מה הסיפור עם המתלים הפרוגרסיבים?  היא באמת נוחה? ומה עם האמינות שלהם? לא כמו שהיה בB...

טל,11.07.2019

6. אני לא מבין למה אתם משתמשים במערכת המקומית ולא באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. בסך הכל אתם צריכים כבל מקורי ולאנדרואיד להוריד vpn.  ודרך אגב. לכל הצוחקים על האמינות, סיטרואן משתמשת ב...

ניר,16.07.2019

7. התקנות מקומיות -> כל המוסיף גורע  התקנות מקומיות של קודניות, מצלמות, מסכי מגע של מער...

יוסילה,16.07.2019

8. גם בפיגו 5008 המערכת של לובינסקי מתפגרת  עדיף בלי המערכת שלהם

,24.07.2019

9. קקטוס  יש כאלה שיואהבו את העיצוב החיצוני ויש שלא יואהבו ...

אזרח בישראל,25.07.2019

10. מזגן במושב שליד הנהג  חברים, למי שיש את הרכב. איך החוסר במיזוג במושב של...

ג'קי,02.08.2019

11. צריכת דלק ומזגן  לגבי צריכת דלק, אני נוסע 3 שנים (61000 קילומטרים)ע...

א.ג,23.08.2019

12. צריכת דלק ומזגן  לגבי צריכת דלק, אני נוסע 3 שנים (61000 קילומטרים)ע...

א.ג,23.08.2019

קבל ייעוץ
קבל ייעוץ
קבל ייעוץ
קבל ייעוץ
קבל ייעוץ קבל ייעוץ
ייעוץ מקצועי והצעות לרכב זה