דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המשפחתית הקומפקטית של יונדאי התחדשה, אבל לא תגיע אלינו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יונדאי עידכנה את i30 המשפחתית-קומפקטית
  • השינויים קלים ומתבטאים במראה החיצוני ותא הנוסעים
  • אלינו היא לא מתוכננת להגיע

מושכת זמן: הדור הנוכחי והשלישי של יונדאי i30 הוצג אי שם ב-2017 וכבר אמור היה להתחדש בדור חדש. אבל במקום זאת יונדאי חשפה מתיחת פנים שניה לדור הקיים, מאריכה את חיי המשפחתית מעבר ללו"ז העדכונים אליו הורגלנו מהחברה. ומבחינת השוק הישראלי, הדגם לא משווק כאן כבר תקופה, לדברי היבואנית בשל דרישה נמוכה לתצורת האצ'בק, ומתיחת הפנים לא תשנה את המצב.

מתיחת הפנים העדכנית (הקודמת היתה ב-2020) מחדשת קלות את הפגושים, הסבכה הקדמית, יחידות התאורה והחישוקים. בפנים השינויים קלים עוד יותר ונוגעים רק להוספת עוד כניסות USB-C (כעת יש שלוש), לשימוש בחומרים חדשים בקונסולה מול הנוסע, לצביעה שחורה לקונסולה בין המושבים וריפודים חדשים.

רמת הגימור N-ליין, בעלת מאפייני המראה הספורטיביים, מוסיפה תפירה אדומה שונה. מערך הבטיחות נותר כשהיה, כשחלק מהפריטים שבעבר היו בתוספת תשלום, כעת מוצעים כסטנדרט.

אין שינויים בנוגע למכלולי ההנעה. בארסנל המנועים ניתן למצוא את המוכרים דוגמת ה-1.0 ליטר (120 כ"ס), 1.6 ליטר (136 כ"ס) ו-1.5 ליטר (160 כ"ס). כל המנועים משודכים לתיבה אוטומטית רובוטית כפולת-מצמדים (7 הילוכים) וחלקם לתיבה ידנית חכמה (6 הילוכים) שהוצגה במסגרת מתיחת הפנים הקודמת, ועיקרה ניתוק המנוע מהתיבה בעת עזיבת דוושת ההאצה לטובת חיסכון בדלק וצמצום פליטת מזהמים.

מה אנחנו חושבים: הניסיון מלמד שיונדאי מאוד חדורת מטרה ואם היא מוותרת על החלפת i30 ומסתפקת בעדכון, ועוד כזה קליל, כנראה שהיא משקיעה את המשאבים במקום אחר. ואם אתם מניחים שמדובר בחשמל, אתם לא טועים.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה