דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיאט תשיק מכונית חדשה בכל שנה עד 2027

Getting your Trinity Audio player ready...

כאשר התמזג קונצרן פיאט עם PSA של פיז'ו סיטרואן, האמינו רבים כי המותגים הצרפתים המתקדמים יותר בתחום החשמל והיצע הדגמים, יחד עם מותגי הבת אופל ו-DS, יבלעו את האיטלקים במהירות ויהפכו את המותג הגאה לסרח עודף חסר משמעות בקונצרן הרכב המגוון בעולם. אלא שבין כל מותגי סטלנטיס המפלצתי, פיאט סיימה את 2023 כמובילה במכירות.

מאז השיקה פיאט את ה-600 למשל, דגם חדש ראשון מזה שנים ארוכות שנוסף ל-500 על גרסאותיה, שהפכה לבודדה בארסנל של המותג. כעת מדווחת החברה כי בשלוש השנים הקרובות תציג דגם חדש בכל שנה,  כאשר הראשון שבהם - פנדה החדשה והחשמלית עליה כבר דיווחנו - צפוי לראות אור כבר ביולי הקרוב. הפנדה הישנה אגב צפויה להמשיך ולשרת את היצרנית עד 2026, לפחות.

אבל לא רק חשמל צפוי בעתיד הקרוב של פיאט. בהתאם לשווקים השונים, החברה תייצר גם מכוניות עם מנועים היברידיים, ואף, שימו לב, עם מנועי בנזין אולד-סקול. עד אז היא משחררת איורים של מספר אבות טיפוס המבוססים על הפנדה הצפויה. ואם אכן יגיעו לייצור, יהיה הרבה יותר מעניין על הכביש.

חשוב רק לזכור כי פיאט נוכחת מאוד בשווקים רחוקים מהמערב המוכר לנו, למשל אלה של דרום אמריקה, היכן שגרסאות טנדר של מכוניות סופר-מיני וקומפקטיות פופולריות במיוחד. על רקע זה, ישנה אפשרות כי לא כל דגמי הקונספט המעניינים שפיאט מציגה, אכן יגיעו גם לאירופה ואלינו.

לסיום שוב פנדה, ללא ספק החדשה החשובה ביותר. זו אמורה להיות, בהתאם למקובל כיום בקונצרן סטלנטיס, אחות תאומה כמעט זהה לדגם קיים. במקרה זה, סיטרואן C3 החשמלית שכמותה תשווק גם בגרסה היברידית-קלה.

היא גם תהיה גדולה יותר מהפנדה הנוכחית, אך לא באופן ניכר כדי לשמור על 'ממדים עירוניים'. יש להניח שללא קשר לדגמי הקונספט שמופיעים כאן, הפנדה תזכה למספר לא קטן של גרסאות ייעוד. כמו הדגם הנוכחי.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה