דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפרצוף הכועס - רנו קפצ'ור מתעדכן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רנו קפצ'ור מאמץ מראה אגרסיבי
  • בלי דיזל, רק עם בנזין או היברידי
  • לישראל יגיע לקראת סוף השנה
רנו קפצ

הפנים החדשות: עם 2.2 מיליון יחידות שיוצרו מאז הוצג לראשונה לפני יותר מעשור, רנו קפצ'ור הוא אחד מרבי המכר של היצרנית הצרפתית והדגם הנמכר ביותר בקטגוריה באירופה. מתיחת הפנים שעובר כעת הדור השני בשושלת כוללת שינוי עיצוב משמעותי בחרטום המתיישר עם הקו העדכני של רנו ומקנה לו מראה אגרסיבי מבעבר. יש גם חישוקים שונים, יחידות התאורה מאחור עודכנו ונוספו יותר אפשרויות בחירה לצביעת מרכב דו גונית.

סביבת הנהג עודכנה בקונסולה המרכזית, עם מסך מגע גדול יותר ("10.4 לעומת "9.3) הכולל מערכת הפעלה של גוגל ומתגים שונים בחלקו התחתון, בעוד לוח המחוונים הדיגיטלי נותר בגודל דומה ("10.25). מערך הבטיחות שודרג עם אופי פעולה משופר לבקרת השיוט האדפטיבית ולמערכת לשמירת נתיב, המקבלים כעת נתונים גם ממערכת הניווט.

רנו קפצ

רק בנזין: בהתאם למגמה הנוכחית בענף, מנוע טורבו דיזל המוכר של רנו לא יוצע עוד. כבעבר יש מנועי בנזין מוגדשים, עם 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (90 כ"ס) או 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר עם מערכת היברידית קלה (12V) בשתי רמות הספק – 140 או 160 כ"ס. החיבור הוא לתיבת 6 הילוכים ידנית או כפולת מצמד עם 7 הילוכים בגרסה החזקה.

בנוסף הוא יוצע גם בגרסה היברידית עם 145 כ"ס המגיעים משילוב בין מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ושני מנועים חשמליים. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים עם ארבעה יחסי העברה למנוע הבנזין ושניים למנוע החשמלי, עם גלגלי שיניים ישרים (ללא סינכרו) וללא מצמדים. מעבר בין יחסי ההעברה מתבצע באמצעות המנוע החשמלי הקטן המשמש גם כמתנע וגנרטור.

רנו גם מבטיחה שיפור ביכולת הדינמית הודות לשינויי גיאומטריה למתלים, בולמי זעזועים חדשים וכיול מחדש להגה.

רנו קפצ

מה אנחנו חושבים: כשהוצג לראשונה ב-2013 רנו קפצ'ור נהנה ממיעוט מתחרים איכותיים בקטגוריה, אבל כיום התחרות קשה הרבה יותר, עם מגוון גדול של מתחרים משובחים וגם מול אלטרנטיבות חשמליות. העדכון שעבר משדרג בעיקר את המראה, אבל משאר הבחינות לא מחדש הרבה.

האם זה יספיק כדי לאפשר לו שמור על מעמדו כאחד מרבי המכר של אירופה? לא בטוח כלל. זו ללא ספק תהיה משימה קשה מאי פעם.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה