דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם פרצוף קשוח: שברולט אקווינוקס החדש יגיע רק ב-2025

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכב הפנאי הקומפקטי של שברולט התחדש
  • עם מראה אגרסיבי מבעבר ומימד רוחב שגדל
  • יגיע אלינו במהלך השנה הבאה

פעם רביעית: אחרי 20 שנה ויותר מ-3 מיליון יחידות שעלו על כבישי העולם, הציגה שברולט דור רביעי וחדש לחלוטין לאקווינוקס. הוא ימכר לצידו של האקווינוקס החשמלי שנחשף לפני למעלה משנה, אך מדובר בדגמים שונים לחלוטין - שכן החשמלי מבוסס על פלטפורמת "אולטיום" הייעודית של ג'נרל מוטורס. שני הדגמים צפויים להגיע לישראל במחצית הראשונה של 2025, כך היבואנית המקומית.

השינוי הבולט ביותר שעבר שברולט אקווינוקס הוא כמובן בעיצוב, שהפך קשוח ואגרסיבי מבעבר עם סבכה קדמית גדולה במבנה אנכי, פגושים בולטים, חצאיות צד שחורות ופסי גגון להשלמת ההופעה. לדברי שברולט, ההשראה העיצובית מגיעה ישירות מטנדר הסילברדו, מראה שאימץ גם הטראוורס העדכני שנחשף לאחרונה.

בשברולט ישווקו את האקווינוקס במספר גרסאות עיצוב, עם LT קלאסית בעלת גימורי כרום, גרסת "אקטיב" עם איפור שטח מודגש וצמיגי AT וגרסת RS עם עיטורים ספורטיביים. חישוקי הגלגלים יוצעו בגדלים שבין "17 ל-"20.

צמח לרוחב: ממדי האקווינוקס החדש מציג דומים לאלו של קודמו, עם אורך של 465 ס"מ, 167 ס"מ לגובה ו-273 ס"מ של בסיס גלגלים. רק בממד הרוחב חל גידול של 6 ס"מ, ל-190 ס"מ בסך הכל, מה שצפוי לשפר את מרחב המחיה לנוסעים. תא המטען נותר ללא שינוי, עם נפח של 845 ליטרים (בתקן המדידה האמריקאי).

בתא הנוסעים ניתן למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ("11) ומסך מולטימדיה מרכזי בגודל "11.3 - 30% יותר מהדור היוצא. בורר ההילוכים המסורתי הוחלף בידית מימין לגלגל ההגה, במטרה לפנות מקום לתאי אחסון במרכז.

רשימת האבזור תכלול כסטנדרט, מלבד צמד המסכים, גם חימום למושבים ולגלגל ההגה - פריטים נחוצים בשיקגו או במונטריאול, פחות במיאמי ובפתח תקווה. מערך אביזרי הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעת תנועה חוצה מאחור ותזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי.

שתיים במקום אחת: שברולט אקווינוקס החדש ימשיך להשתמש במנוע של קודמו, טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מירבי של 175 כ"ס. עם זאת, תיבת שישה ההילוכים האוטומטית יצאה לגמלאות. במקומה יוצעו שתיים אחרות בהתאם לגרסת ההנעה: רציפה עבור הקדמית, שמונה הילוכים אוטומטית עבור הכפולה.

בורר מצבי נהיגה יאפשר בחירה בין כביש או שלג בגרסת ההנעה הקדמית, ואילו בגרסת ההנעה הכפולה יתווסף גם מצב "שטח". בשברולט עדיין לא מפרסמים נתונים אודות הביצועים או צריכת הדלק.

מה אנחנו חושבים: המראה של האקווינוקס החדש עדכני ומרשים מזה של קודמו, ובהיבט זה השיפור מבורך. אך במקום שינויים קטנים בתיבת ההילוכים, היינו מצפים משברולט לבשורה משמעותית יותר בכל הנוגע ליחידות ההנעה. שכן אקווינוקס חשמלי אמנם כבר יצא לאוויר העולם, אך כל המתחרים הישירים של גרסת הבנזין - מתוצרת יונדאי, קיה, טויוטה, פולקסווגן או ניסאן - מציעים גרסאות היברידיות, רגילות או נטענות. כאלו שמעניקות ביצועים מרשימים יותר, ובעיקר מספקות חסכון מתבקש בצריכת הדלק. לעיונכם, שברולט.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה