דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 2008 התחדש ומגיע ארצה. תחילה כבנזין אחר כך כחשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פיג'ו 2008 מתוח הפנים הגיע אלינו
  • יוצע תחילה רק עם מנוע בנזין מוכר
  • רק במחצית השניה של 2024 יגיע חשמלי

פיג'ו 2008 הגיע לישראל אחרי מתיחת פנים קלה הכוללת שינויים בעיצוב, אך רק כבנזין. הגרסה החשמלית שודרגה גם היא אבל תגיע אלינו רק במחצית השניה של 2024.

העדכון העיצובי עדין למדי וכולל חישוקים חדשים, פגושים מעט שונים, תאורת-יום חדשה, לוגו חדש-ישן של היצרנית ובעיקר סבכה חדשה ורחבה יותר. סביבת הנהג כוללת בכל הגרסאות מסך מגע גדול מבעבר ("10 לעומת "7) אבל לוח מחוונים דיגיטלי ("10) יוצע רק ברמות הגימור הבכירות (והיקרות יותר), בעוד רמת הבסיס 'אקטיב' תמשיך להשתמש ביחידה אנלוגית הנתפסת כיום כמיושנת.

במסגרת מתיחת הפנים עדכנה פיג'ו את יחידת הכוח, אבל אנחנו לא נקבל אותה בשלב זה. שכן אלינו יגיע מנוע הטורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס) המוכר, עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחידת הכוח החדשה שבינתיים לא מגיעה אלינו, משדרגת את המנוע הקיים ל-136 כ"ס, מוסיפה לו מערך היברידי קל (48V) ומחליפה את תיבת ההילוכים לאוטומטית כפולת-מצמד עם שישה יחסים.

כאן ישווקו שלוש רמות גימור. 'אקטיב' (146 אלף שקלים) עם קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, חישוקי "16 קלים ועוד. מעליה ה'אלור' ('פרימיום' בעבר, 149 אלף שקלים) המוסיפה בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי "10, מפתח חכם, מצלמת 360 וחישוקי "17 קלים. הבכירה היא ה-GT שמחירה 159 אלף שקלים - עם לוח מחוונים בתלת-ממד וחישוקי "18 קלים, משטח טעינה לסלולר, תאורת לד היקפית ועוד.

מערך הבטיחות משתנה בהתאם לרמת הגימור כשבבסיס יש בלימה אוטונומית (עד 85 קמ"ש), תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד. ב'אלור' יש בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש כולל זיהוי דו"ג, זיהוי תמרורים משופר, שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת רכב בשטח מת. ב-GT יש בנוסף תאורה אדפטיבית.

מה אנחנו חושבים: הדור הנוכחי של פיג'ו 2008 הוא בין הדגמים החשובים והמצליחים של היצרנית ומתברג בקביעות בין שלושת רכבי הפנאי הנמכרים ביותר באירופה בקטגוריה. גם בישראל הוא מתברג בקביעות בעשירייה הראשונה. אבל מתיחת הפנים הזו מצומצמת, ובעיקר חסרה לנו גרסה חשמלית מתבקשת, ומנוע בנזין מעודכן. אז כן, הוא מתרענן. אבל אפשר היה לצפות ליותר בהתחשב בתג המחיר הנושק לקו העליון בסגמנט.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה