דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול רנגלר וברונקו – לנד רובר תציג גרסת קצה לדיפרנדר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לנד רובר תייצר גרסת שטח קיצונית לדיפנדר
  • עם מנוע V8 של ב.מ.וו ומערכת מתלים מתקדמת
  • חשיפה רשמית בהמשך השנה
לנד רובר דיפנדר

שטח קשה: לנד רובר תציג בקרוב גרסת קצה לדיפנדר, תחת הכינוי אוקטה (OCTA) המגיע מצורת האוקטהדרון של יהלום, המינרל הטבעי הקשה ביותר על פני כדור הארץ. המטרה: להתמודד מול גרסאות קצה של מתחרים אמריקאים כמו ג'יפ רנגלר ופורד ברונקו.

מלבד תמונה של אב טיפוס מכוסה מדבקות הסוואה כמקובל בניסויי נהיגה ועוד מספר חלקי פרטים, היצרנית הבריטית שומרת את הנתונים למועד מאוחר יותר. כן ברור כי מערכת ההנעה תגיע מב.מ.וו, מנוע V8 כפול מגדשים עם הספק שצפוי לחצות את ה-600 כ"ס, ובכך להפוך אותו לחזק בהיסטוריה של הדגם. בהתאם לביצועים המשופרים, גם מערכת הבלימה שודרגה ותגיע מברמבו האיטלקית.

מערך המיתלים צפוי להגיע מריינג' רובר ספורט SV, אך בכיול שונה וייעודי לנסיעת שטח. הוא משלב קפיצי אוויר נתמכי בולמי זעזועים ייחודיים ל-SV, המחוברים באמצעות צינורות הידראוליים (ימין-שמאל ולפנים-אחור), סידור דומה למערכת בדגמי מקלארן ובריביאן, המאפשר שליטה על מהלכי המתלה וזוויות הגלגול בהתאם לתנאי הנהיגה, תוך ויתור על מוטות מייצבים קונבנציונליים.

אב הטיפוס עוטה אגב צמיגי שטח אגרסיביים וגדולים יותר מאלה של דיפנדר 110 רגיל, על חישוקיים ייעודיים.

מה אנחנו חושבים: עם הדיפנדר העדכני, לנד רובר התרחקה מהמתכון המקורי של האייקון הבריטי, כשהיא זונחת את המכלולים החסונים (שלדת סולם וסרנים חיים) לטובת מכניקה מודרנית (מרכב אחוד ומתלי אוויר נפרדים) ואלקטרוניקה מסייעת. בכך היא מציעה דגם שמתאים לקהל רחב יותר, על חשבון הגרעין הקשה, הוותיק והנאמן.

הגרסה החדשה שתוצג בקרוב תנסה לתת לכך מענה מסוים, ולהציג יכולות גבוהות בשטח. אבל נדמה שתג המחיר שיוצמד לה יעמוד על שבע ספרות. כך שהוא יהיה יותר אלטרנטיבה ל-G קלאס, ופחות תשובה לרכבי השטח האמיתיים מאמריקה. חבל.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה