דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סוללה לכל פועל: MG תציג חשמלית קטנה וזולה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • היצרנית הסינית תציג חשמלית קטנה
  • עם תמחור אגרסיבי וכוונת על דאצ'יה
  • תגיע לייצור רק בעוד שנה וחצי

יורדת נמוך: אחרי שחשפה בתערוכת ז'נבה את הדור החדש לסופר מיני MG3, עם הנעה היברידית בלבד, מתכננת היצרנית הסינית להציג לה אחות קטנה - הפעם עם הנעה חשמלית מלאה. המטרה היא להתחרות בגל חדש של מכוניות חשמליות, קטנות וזולות ששוטף את אירופה כמו דאצ'יה ספרינג וסיטרואן e-C3 ואליהן יצטרפו בקרוב גם פיאט פנדה, רנו טווינגו ויונדאי קספר.

את הדברים אמר אחד מבכירי MG במהלך אירוע ההשקה של MG3 בתערוכת ז'נבה, וגם נקב בתאריך יעד: המכונית צפויה להיחשף במהלך המחצית השניה של 2025. או במילים אחרות, חכו בסבלנות עם ההזמנה.

מה עוד צריך לדעת: המכונית הקטנה צפויה לקבל את השם MG2, ותהיה באורך כולל של פחות מ-4 מטרים. לשם השוואה, ל-MG3 החדשה אורך של 411 ס"מ, נתון גדול מהמקובל בקטגוריית הסופר מיני.

בשלב זה לא ברור אם ה-2 תבוסס על פלטפורמה חשמלית-ייעודית או על פלטפורמת הבנזין של האחות שתוסב להנעה חשמלית. אם נצא מנקודת הנחה לפיה MG מעוניינת לשמור על נתונים דומים לאלו של המתחרות, ניתן לצפות לסוללה בקיבולת של 30-40 קוט"ש עם טווח נסיעה של 200-300 ק"מ.

שמועות נוספות שהגיעו מסביבתה של MG, אך טרם אושרו, מדברות על גרסת סטיישן עתידית ל-MG4, שצפויה להחליף את MG5 הותיקה. הפלטפורמה החשמלית-יעודית של ה-4 תאפשר בכך שיפור משמעותי באיכויות הנסיעה בהשוואה לדגם המוחלף שעושה שימוש בבסיס מוסב.

מה אנחנו חושבים: המירוץ לחשמל הוביל את יצרני הרכב הוותיקים לפתח בעיקר דגמים חשמליים גדולים ויקרים, כאלו שיוכלו להיות מתומחרים בהתאם ולהחזיר את עלויות הפיתוח הגבוהות. אבל הציבור מעוניין גם בפתרונות חשמליים זולים יותר, בעיקר לטובת התניידות במרכזי הערים - והמענה מגיע.

ראשית מכיוונה של דאצ'יה, מי אם לא היא, אבל לאחרונה הצטרפו אליה לא מעט יצרניות מתחרות שמעוניינות להנגיש את החשמל גם לפלחי שוק נוספים כמו פולקסווגן, סטלנטיס, רנו וכעת גם MG. אנחנו מברכים על המגמה.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה