דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורת'ינג S7 - עוד מתחרה סינית לטסלה מודל 3

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פורת'ינג S7 תהיה מתחרה נוספת מסין למודל 3
  • על בסיס ייעודי, אבל עם ביצועים וטווח נחותים מטסלה
  • בסין המחיר יהיה נמוך מהמתחרות. אלינו תגיע ב-2025

יריבה נוספת לטסלה: פורת'ינג, אחד מהמותגים של ענקית הרכב הסינית דונגפנג, חשפה את ה-S7, כמשפחתית סדאן חשמלית שתהיה יריבה נוספת מהרפובליקה העממית לטסלה מודל 3 המצליחה. תג המחיר בסין צפוי להיות נמוך משמעותית מהיריבה האמריקאית וממתחרות מקומיות כמו BYD סיל, אקספנג P7 או שיאומי SU7.

כבסיס משמשת פלטפורמת S2-E הייעודית של דונגפנג המאפשרת לה להשיג מקדם גרר דומה למתחרה של שיאומי (0.195), נתון שהוא מהטובים ביותר כיום לרכב בייצור סדרתי. בהשוואה למודל 3 היא ארוכה ב-21.5 ס"מ (493.5 ס"מ), רחבה ב-6.5 ס"מ (191.5 ס"מ), גבוהה ב-5.5 ס"מ (149.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-4 ס"מ (291.5 ס"מ). באופן מפתיע, למרות הממדים הגדולים, המשקל עצמי נמוך מטסלה ב-100 ק"ג (1,730 ק"ג).

חשמל בסיסי: בשלב ראשון היא תשווק עם מערכת הנעה אחת, עם מנוע חשמלי אחורי (218 כ"ס) המאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ו-165 קמ"ש, 0.6 שניות יותר ו-35 קמ"ש פחות מהביצועים של גרסת הבסיס למודל 3.

סוללה בקיבולת 56.8 קוט"ש תספק 550 ק"מ על פי התקן הסיני (CLTC), כך שהוא צפוי לעמוד על כ-430 ק"מ על פי התקן המערבי (WLTP). קצב הטעינה המהירה לא פורסם, אך הוא צפוי להיות איטי מהמתחרות בהתחשב במשך מילוי של 27 דקות מ-30% ל-80%.

מה אנחנו חושבים: בתעשיית הרכב הסינית, פורת'ינג נחשבת לוותיקה יחסית עם יותר משני עשורים מאז נוסדה לראשונה. אבל כבר זמן רב שהמותג מאבד גובה ומשיא מכירות ב-2016 של 260 אלף מסירות, הוא צנח ל-51.5 אלף מסירות אשתקד.

ה-S7 אמורה להיות סנונית ראשונה שתנסה לשנות את מאזן הרווחים, עם הבטחה לאיכויות גבוהות שמביאה הפלטפורמה הייעודית ועם תג מחיר שבסין צפוי להיות נמוך מהמתחרות הישירות. ואם היא תצליח לקיים את ההבטחה הזו, לאיכויות גבוהות עם תג מחיר נמוך, גם כשתנחת כאן במהלך שנה הבאה היא עשויה להיות אחד מהדגמים המסקרנים בשוק.

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה