דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בניסיון להחזיר את התואר - שברולט סילברדו עדכני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • שברולט סילברדו מעודכן נחת בישראל
  • המסכים גדולים יותר, הבטיחות שופרה
  • למנוע נוספו 25 סוסים, כעת עם 470 כ"ס
שברולט סילברדו 2500HD

עוד קצת כוח: שברולט מתחילה לשווק את הסילברדו 2500HD לאחר מתיחת פנים שעבר, במטרה לאפשר לו להתמודד טוב יותר מול המתחרים – ראם 2500HD ופורד F250 חדש שצפוי לנחות כאן בקרוב. כבעבר הוא ישווק בגרסת קבינה מאורכת או קבינה כפולה.

צפייה בתוכן בניסיון להחזיר את התואר - שברולט סילברדו עדכני

השינוי העיקרי הוא תוספת כוח למנוע דורמאקס, V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר, שמפיק כעת 470 כ"ס, 25 כ"ס יותר מבעבר. שאר מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם תיבת עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית בגרסת הבסיס (245 אלף שקל) או תיבת העברה עם הנעה כפולה והילוך כוח בגרסת LT (265 אלף שקל לקבינה מאורכת, 275 אלף שקל לקבינה כפולה).

גרסאות LTZ הבכירות (285 אלף שקל לקבינה מאורכת, 310 אלף שקל לקבינה כפולה) יוצעו עם תיבת ההעברה עם הנעה כפולה אוטומטית לנסיעה בכביש רטוב המעבירה כוח לפנים כשנדרש.

שברולט סילברדו 2500HD

יותר אבזור, יותר בטיחות: שינויי העיצוב צנועים ומסתכמים בחזית עם יחידות תאורה (לד ב-LTZ) וסבכה עדכניים וחישוקי "20 (לעומת "18 בעבר). בתא הנוסעים יש כעת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) במקום יחידה אנלוגית בדגם היוצא, מסך מגע שגדל משמעותית ("13.4 לעומת "8) ועיצוב שונה למתגי בקרת האקלים. כבעבר יש בתא המטען שקע חשמל (220V) כציוד תקני ונוספה דלת ארגז עם מדרגה המקלה את הטיפוס אליו (Multi-Flex) שתוצע בכל הגרסאות בתוספת 5,000 שקל.

רשימת האבזור כוללת מצלמות חניה היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת וחימום במושבים הקדמיים עם כיוון חשמלי לנהג, בעוד גרסת LTZ מוסיפה תצוגת נתונים עלית, ריפודי עור, מושב נוסע מתכוונן חשמלית, אוורור במושבים הקדמיים וחימום באחוריים, חלון שמש ופתיחה וסגירה חשמלית לדלת הארגז. גרסת ZR2 המשדרגת את יכולת השטח תצטרף להיצע בעתיד, ככל הנראה במהלך שנה הבאה.

גם מערך הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילת פקקים, בנוסף לבלימה אוטונומית, והתרעה על סטייה מנתיב ושטח מת שהוצעו בעבר.

שברולט סילברדו 2500HD

מה אנחנו חושבים: בשונה מצפון אמריקה, בישראל שברולט סילברדו הוא הטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה כבר יותר מעשור וחצי, אבל השנה איבד את התואר לראם, בין היתר בגלל בעיות אספקה קשות.

השינויים שעבר אומנם צנועים, אבל הם מטפלים בכמה מנקודות התורפה של הסילברדו הקודם לרבות סביבת הנהג ושדרוג מערכות הבטיחות. האם זה יספיק כדי לאפשר לו להחזיר לעצמו את תואר הדגם הנמכר ביותר מסוגו? ימים יגידו. מה שבטוח זה שהתחרות צפויה להפוך קשה עוד יותר, מול דור חדש לחלוטין של פורד שצפוי לנחות כאן בקרוב.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה