דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס מציגה - סטיישן, שטח וקצת חשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מרצדס חשפה גרסת פנאי-שטח ל-E קלאס
  • ראשונה בקטגוריה עם הנעה היברידית נטענת
  • תשווק בישראל רק בהזמנה מיוחדת
מרצדס E קלאס אול טריין

שטח משפחתי: מרצדס חשפה את ה-E קלאס אול טריין, גרסת שטח מוגבהת ל-E קלאס סטיישן. החידוש העיקרי הוא מערכת הנעה היברידית נטענת, שאינה מוצעת במתחרה הישירה משוודיה, וולוו V90 קרוס קאנטרי.

עם מנוע טורבו דיזל, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (197 כ"ס) ומנוע חשמלי (129 כ"ס) בתפוקה משולבת של 313 כ"ס, וחיבור לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. סוללה בקיבולת 25.4 קוט"ש מאפשרת 100 ק"מ נקיים מזיהום.

מרצדס E קלאס אול טריין

היא תוצע גם בגרסה עם מנוע דיזל ללא חיזוק חשמלי וסוללות מכבידות ב-E220d או בנזין מגודש, עם 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ו-381 כ"ס ב-E450.

תופסת גובה: האול טריין מצויידת במערכת מיתלי אוויר כציוד תקני, המאפשרים מרווח גחון משתנה. העיצוב החיצוני מקבל מאפיינים קרביים כמקובל, עם פסי הגנה מפלסטיק שחור סביב למרכב המביאים גם לתוספת 2.5 ס"מ לרוחב.

סביבת הנהג זהה עם אופציה לתצוגת נתוני שטח בלוח המחוונים ובמסך המגע  וגם תא המטען בגודל זהה ל-E קלאס סטיישן הרגילה (615 ליטר או 460 ליטר להיברידית נטענת).

מרצדס E קלאס אול טריין

מה אנחנו חושבים: סטיישן-שטח היא קטגוריה אהובה באירופה, שכן דגמים אלו משלבים רמת שימושיות גבוה לנוסעים ולמטען עם בונוס של יכולת שטח מסויימת ומראה קרבי יותר. ושם אין ספק כי העובדה שמרצדס היא היחידה שמציעה מערכת הנעה משולבת חשמל תסייע לה להצליח יותר מקודמתה ולהוות אופוזיציה טובה מבעבר לוולוו, הנחשבת למייסדת הקטגוריה. על הכביש הישראלי לעומת זאת היא כנראה תהיה אחד הדגמים הנדירים של מרצדס.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה