דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ותרו על חלון הגג בקיה EV6, חיסכו 17 אלף שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רמת גימור חדשה ל-EV6, ללא חלון גג
  • בהתאם, קיה הוזילה את המחיר ב-17 אלף שקל
  • במפתיע, אין שינויים נוספים
קיה EV6

יוקר המחיה: כש-EV6 הגיע לראשונה לישראל בינואר השנה, הוצמד לו תג מחיר גבוה ממתחריו הישירים - 249 אלף שקלים כאשר הושק, 254 אלף שקלים לאחר התייקרות. מחיר גבוה בכ-25 אלף שקלים, הגם שהציג אבזור מרשים. המחיר מנע ממנו להצליח כאן, ובזמן שנראה היה כי ישראלים נוהרים אחרי כל רכב חשמלי קיים, EV6 התקשה למצוא את מקומו.

במחצית הראשונה של 2023 נמסרו 207 מדגמי EV6,  רובם (111 יחידות) בגרסת ההנעה הכפולה היקרה. לשם השוואה, יונדאי איוניק 6, האחות לפלטפורמה שהגיעה לישראל רק במאי, מסרה 382 יחידות, כמעט כפליים בחודשיים. גם ג'נסיס GV60 היוקרתי והיקר יותר, החולק את אותה פלטפורמה, מסר באותה תקופה 277 יחידות. טסלה מודל Y מסרה 1,876 מכוניות במחצית הראשונה של 2023.

ניסיון שני: כדי לא להוזיל את המוצר שלה, בחרה יבואנית קיה להשיק רמת גימור חדשה ל-EV6. 'פרימיום' תמשיך להיות גרסת הכניסה אבל כעת אינה כוללת חלון גג נפתח ומחירה עומד על 237 אלף שקלים. עוד 17 אלף שקלים יספיקו ל'פרימיום טופ' עם חלון הגג הנפתח.

מה אנחנו חושבים: המחיר החדש של EV6, גם אם לא הכי זול בשוק, כבר הרבה יותר תחרותי ביחס למחירי המתחרים, ויכול לשנות במקצת את המאזן בטבלת המסירות.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה