דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי RS6 אוואנט: 600 כ''ס ו-3.6 שניות ל-100 קמ''ש

Getting your Trinity Audio player ready...

לפני כשנה חשפה אודי את גרסת הסטיישן (אוואנט) של ה-A6 בדור החמישי שלה. כעת הציגה יצרנית היוקרה הגרמנית את הגרסה הספורטיבית והקיצונית שלה – RS6 אוואנט. מיבואנית אודי בישראל, צ'מפיון מוטורס, נמסר כי אודי RS6 אוואנט תגיע לישראל ברבעון השני של שנת 2020.

אודי RS6 אוואנט

לאודי RS6 אוואנט הופעה חיצונית שקשה להתעלם ממנה - חישוקי 21 אינץ' ענקיים (22 אינץ' כאופציה), רוחב המכונית שצמח ב-40 מ"מ יחד עם הנמכת מרכב של 20 מ"מ, שתי יציאות מפלט אובליות ענקיות וחזית אגרסיבית במיוחד. בפנים הרכב תוצע ה-RS6 אוואנט עם אבזור עשיר המוכר מדגמי ה-A6 הסטנדרטיים.

ההופעה החיצונית בהחלט תואמת את מה שמסתתר מתחת לפני השטח. ה-RS6 אוואנט חמושה במנוע טורבו-בנזין בתצורת V8 ובנפח של 4.0 ליטרים. למנוע הספק של 600 כ"ס ונתון מומנט אדיר העומד על 81.5 קג"מ שזמינים מ-2,050 סל"ד.

אודי RS6 אוואנט

את ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת בתוך 3.6 שניות בלבד, נתון שרחוק ב-6 עשיריות השנייה מפרארי 488 למשל. ל-200 קמ"ש היא תגיע בתוך 12 שניות בעוד המהירות המקסימלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

אודי RS6 אוואנט

בנוסף לכך, למנוע מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט ומערכת לניתוק צילינדרים. לדברי אודי, המערכת חוסכת עד 0.8 ליטר לכל 100 ק"מ. אנחנו לעומת זאת נניח שנתון צריכת הדלק לא יהיה קריטי עבור הרוכשים הפוטנציאליים.

המנוע העוצמתי משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים והנעה כפולה. כמו כן התיבה כוילה בהתאם למערכת בקרת שיגור חדשה לטובת העברת הילוכים מהירה במיוחד. מערכת ההנעה הכפולה מסוגלת להעביר עד 70% מהכוח לסרן הקדמי ועד 85% מהכוח לסרן האחורי.

אודי RS6 אוואנט

לטובת שיפור ההתנהגות והאווירודינאמיות במהירות של 120 קמ"ש ומעלה הרכב מנמיך עצמו ב-10 מ"מ. מצד שני ניתן להגביה את הרכב ב-20 מ"מ במהירות נסיעה איטית לטובת מעבר מכשול. כמו כן לנהג ישנו בורר מצבי הנהיגה המציע מספר אפשרויות נהיגה - מנוחות מירבית ועד ביצועים מקסימליים כמו גם אפשרות התאמה אישית של מאפייני הרכב השונים (תגובת המנוע, תיבת ההילוכים, ההגה, המתלים וכמובן הצליל).

לדגמי אודי בישראל – אודי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה