לאודי RS6 אוואנט הופעה חיצונית שקשה להתעלם ממנה - חישוקי 21 אינץ' ענקיים (22 אינץ' כאופציה), רוחב המכונית שצמח ב-40 מ"מ יחד עם הנמכת מרכב של 20 מ"מ, שתי יציאות מפלט אובליות ענקיות וחזית אגרסיבית במיוחד. בפנים הרכב תוצע ה-RS6 אוואנט עם אבזור עשיר המוכר מדגמי ה-A6 הסטנדרטיים.
ההופעה החיצונית בהחלט תואמת את מה שמסתתר מתחת לפני השטח. ה-RS6 אוואנט חמושה במנוע טורבו-בנזין בתצורת V8 ובנפח של 4.0 ליטרים. למנוע הספק של 600 כ"ס ונתון מומנט אדיר העומד על 81.5 קג"מ שזמינים מ-2,050 סל"ד.
את ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת בתוך 3.6 שניות בלבד, נתון שרחוק ב-6 עשיריות השנייה מפרארי 488 למשל. ל-200 קמ"ש היא תגיע בתוך 12 שניות בעוד המהירות המקסימלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
בנוסף לכך, למנוע מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט ומערכת לניתוק צילינדרים. לדברי אודי, המערכת חוסכת עד 0.8 ליטר לכל 100 ק"מ. אנחנו לעומת זאת נניח שנתון צריכת הדלק לא יהיה קריטי עבור הרוכשים הפוטנציאליים.
המנוע העוצמתי משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים והנעה כפולה. כמו כן התיבה כוילה בהתאם למערכת בקרת שיגור חדשה לטובת העברת הילוכים מהירה במיוחד. מערכת ההנעה הכפולה מסוגלת להעביר עד 70% מהכוח לסרן הקדמי ועד 85% מהכוח לסרן האחורי.
לטובת שיפור ההתנהגות והאווירודינאמיות במהירות של 120 קמ"ש ומעלה הרכב מנמיך עצמו ב-10 מ"מ. מצד שני ניתן להגביה את הרכב ב-20 מ"מ במהירות נסיעה איטית לטובת מעבר מכשול. כמו כן לנהג ישנו בורר מצבי הנהיגה המציע מספר אפשרויות נהיגה - מנוחות מירבית ועד ביצועים מקסימליים כמו גם אפשרות התאמה אישית של מאפייני הרכב השונים (תגובת המנוע, תיבת ההילוכים, ההגה, המתלים וכמובן הצליל).
לדגמי אודי בישראל – אודי
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות