דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אסטון מרטין DBS - גרסה אחרונה עם מנוע V12

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- נחשפה המכונית החזקה ביותר בהיסטוריה של אסטון מרטין
- השם - 770 אולטימייט - מרמז על הספק המנוע
- גם העיצוב התעדכן


בדרך לפרידה סופית ממנועי הבנזין? אסטון מרטין חשפה את ה-DBS 770 אולטימייט, שתהיה הדגם האחרון של היצרנית שיצויד במנוע V12. אם אתם רוצים להצטייד באחת, כדאי שתזדרזו - שכן היצרנית כבר הודיעה כי רק 499 יחידות צפויות להגיע לפסי הייצור, מתוכן 300 במרכב הקופה ועוד 199 בגרסאות הגג הנפתח (וולנטה). המחירים לקהל הישראלי מתחילים ב-3.1 מיליון שקלים לגרסה הסגורה, כאשר הסרת הגג תעלה עוד 200 אלף שקלים.

אסטון מרטין DBS 770 אולטימייט
מנוע ה-V12, כפול מגדשים ותיק בנפח 5.2 ליטר, מפיק כאן 770 כ"ס - 47 כ"ס יותר מגרסתו הרגילה והצנועה יחסית הודות ללחץ גדישה גבוה יותר. אגב, נתון התפוקה המרשים הזה הופך אותה למכונית החזקה ביותר בהיסטוריה העשירה של היצרנית. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית (מאחור) מעבירה כוח לגלגלים האחוריים עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. למרות תוספת הכוח, הביצועים נותרו זהים ל-DBS הרגילה, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ו-340 קמ"ש מרביים.

אסטון מרטין DBS 770 אולטימייט
מערכת ההגה ובולמי הזעזועים האדפטיביים כוילו מחדש, עם מיתלים קדמיים קשיחים ב-25% על מנת לשפר את התחושה והדיוק. צמיגי פירלי P-זירו (265/35 מלפנים, 305/30 מאחור) ובלמים קרמיים (410 מ"מ מלפנים, 360 מ"מ מאחור) נותרו זהים ל-DBS הרגילה.

אסטון מרטין DBS 770 אולטימייט
מבחינה עיצובית היא נבדלת בסבכה גדולה יותר מלפנים ופתחי אוורור גדולים במכסה המנוע האחראיים גם לקירור יעיל יותר. יש גם חישוקי "21 ייחודיים ועיצוב שונה למסיט האוויר בפגוש האחורי. בתא הנוסעים יש מושבי קרבון עם תמיכה משופרת, וגימורי קרבון ואלקנטרה. 
 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה