ארבע שנים לאחר שהוצג, חשפה ב.מ.וו את מתיחת הפנים לרכב הקטן בהיצע דגמי ה-SUV שלה. מתיחת הפנים אינה מאסיבית וכוללת עדכון עיצובי חיצוני ורענון קו המנועים להתאמה לתקני הזיהום החדשים. מהיבואנית "דלק מוטורס" נמסר כי ב.מ.וו X1 המחודש צפוי להגיע לישראל ברבעון האחרון של 2019.
מתיחת הפנים באה לידי ביטוי בחזית החדשה של ב.מ.וו, עם גריל הכליות הענק שכעת מחובר במרכזו. גם הפגוש הקדמי קיבל עיצוב חדש ובתי פנסי ערפל (לד) בצורת ראש חץ. יחידות התאורה הקדמיות בעלות עיצוב פנימי חדש ותאורת לד אדפטיבית ומראות הצד מקרינות את לוגו X1 בעת פתיחת הרכב. בחלקו האחורי של ה-X1, פרט ליחידות תאורה בעלות עיצוב פנימי חדש וצבע שונה למגלש האחורי, אין שינוי מהותי.
ב.מ.וו X1 יציע שלושה צבעים חדשים לבחירה – בז' ג'וקארו, כחול מיסאנו (ייחודי לדגמי M Sport), ואפור "מפרץ סערה". כמו כן ישנם שלושה עיצובים חדשים לחישוקים הקלים במידות 17 ועד 19 אינץ'.
בפנים הרכב השינויים מינוריים וכוללים מערכת מולטימדיה חדשה בגדלים של 6.5, 8.8 או מסך מגע חדש בגודל 10.25 אינץ', אפשרויות חדשות לצבע הריפודים ותפירה בצביעה מנוגדת.
חבילות M Sport יוסיפו מאפייני עיצוב ספורטיביים, גימורים בצבע שחור וגם מתלים המנמיכים את הרכב.
יחידות הנעה
ב.מ.וו X1 רענן את קו המנועים וכולם עומדים כעת בתקני יורו 6d החדשים. ל-X1 המחודש אפשרות שילוב בין 4 מנועי דיזל ו-3 מנועי בנזין, תיבת הילוכים ידנית, כפולת מצמדים או פלנטרית והנעה קדמית או כפולה.
מנועי בנזין:
מנועי דיזל:
לראשונה מחוץ לגבולות סין, יציע ב.מ.וו X1 הנעת פלאג-אין הייבריד. סוללת 9.7 קווט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי העומד על 50 ק"מ. לגרסה זו מנוע בנזין בהספק 125 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס המניע את הגלגלים האחוריים. גרסה זו תיכנס לייצור במרץ 2020.
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות