דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו X1 עבר מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו X1 הוצג בשנת 2009, והצליח להטעות לא מעט אנשים: מצד אחד, השם שלו מרמז על קשר משפחתי לסדרה 1 – אך הוא למעשה מבוסס על סדרה 3. בנוסף, בקיץ הקרוב תגיע לישראל סדרה 3 החדשה, אך ה-X1 עדיין מבוסס על ה-3 הקודמת. ולמרות שמדובר בגרסת "שטח" מעוצבת ומוגבהת, ב.מ.וו X1 עולה פחות מאשר סדרה 3. מבולבלים? גם אנחנו.


ב.מ.וו X1, מהדורת 2013. עדיין לא רכב שטח / צילומים: יצרן

כעת מציגה ב.מ.וו מתיחת פנים מקיפה ל-X1, שאמנם לא תעזור לפתור את הבלבול – אך בהחלט תהפוך את ה-X1 לקניה אטרקטיבית יותר מבעבר. הרכב המחודש הוצג לאחרונה בתערוכת ניו יורק, והיום נחשפו הפרטים המלאים אודות השינויים שעברו עליו. הריענון החיצוני העניק ל-X1 את הקווים החדשים של דגמי ב.מ.וו עם גריל הכליות שבולט כלפי חוץ, פנסי הערפל המודגשים וסט החצאיות ההיקפי. גם מבפנים עבר הרכב שדרוג בעיצוב ובאיכות החומרים. ב.מ.וו X1 יוצע למכירה עם 3 חבילות עיצוב שונות: X-Line, ספורט ו-M ספורט.

גם היצע המנועים עבר שדרוג, וכעת הוא כולל ארסנל מרשים של 3 גרסאות בנזין ו-5 גרסאות דיזל – שרובן לא יגיעו לישראל ככל הנראה. גרסת הדיזל הבסיסית (i18) תוצע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר המנפק 150 כ"ס ומזניק את הרכב ל-100 קמ"ש בתוך 9.7 שניות. צריכת הדלק של גרסה זו עומדת על 12.9 ק"מ לליטר. מנוע טורבו-בנזין חדש (בגרסת ה-i20) יציע הספק של 184 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר, וישודך להנעה אחורית או כפולה. גרסת הבנזין תציג צריכת דלק מרשימה של עד 14 ק"מ לליטר. המנוע הבכיר בהיצע יהיה אף הוא מונע בסולר, ויציג הספק מרשים של 218 כ"ס ותאוצה של 6.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של גרסה זו תעמוד על 16.9 ק"מ לליטר. כל הגרסאות החדשות ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.



מחברת "דלק מוטורס", יבואנית ב.מ.וו לישראל, לא נמסרו פרטים אודות מועד ההגעה האפשרי של ב.מ.וו 
X1 המחודש.

לדגמי ב.מ.וו בישראל – ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה