דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו i8 - עכשיו גם בלי גג

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית ב.מ.וו. בישראל, דלק מוטורס, החלה במכירת הגרסה המחודשת של ב.מ.וו i8 קופה יחד עם  גרסת הרודסטר החדשה. לגרסת הרודסטר גג בד רך, המתקפל לתוך חלקו האחורי של הרכב בצורה אנכית. הגג נפתח ונסגר תוך 15 שניות במהירות של עד 50 קמ"ש. בעת פתיחת הגג החלון האחורי מתרומם ב-3 ס"מ ומשמש כמעצור רוח.

במוו i8 רוסדטר וקופה

מידות

האורך עומד על 468.9 ס"מ, הרוחב עומד על 194.2 ס"מ והגובה עומד על 129.1 ס"מ, בעוד גרסת הרודסטר נמוכה רק ב-0.2 ס"מ. בסיס הגלגלים נותר גם הוא זהה ועומד על 280 ס"מ.

במוו i8 - מידות

מנוע וביצועים

יחידת ההנעה כמעט זהה לדגם שלפני מתיחת הפנים: מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (המוכר גם ממיני) המשולב עם מנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד כעת על 374 כ"ס (12 כ"ס יותר) והמומנט נותר זהה ועומד על 32.6 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש נותרה על 4.4 שניות, בעוד גרסת הרודסטר איטית ב-0.2 שניות. המהירות המקסימלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. ההנעה כפולה, כאשר המנוע החשמלי מניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע הבנזין את הגלגלים האחוריים.

במוו i8 רוסדטר וקופה

צריכת הדלק המוצהרת למסלול משולב עומדת על 55.5 ק"מ לליטר (נתון תיאורטי בלבד שכולל קילומטראז' מסוים מאוד של נסיעה), ומדובר בשיפור של כמעט 8 ק"מ לליטר לעומת הדגם הקודם. צריכת הדלק של גרסת הרודסטר עומדת על 50 ק"מ לליטר. נציין כי על-פי מחזור הבדיקה החדש של האיחוד האירופאי, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 46.5 ק"מ לליטר (לשני הדגמים). ב.מ.וו i8 מצריכה תדלוק באוקטן 98 לשם שמירה על הביצועים.

השיפור בביצועים הוא תוצאה של הגדלת קיבולת התאים של הסוללה, שגדלה מ-20 ל-34 אמפר-שעה וקיבולת האנרגיה גדלה מ-7.1 ל-11.6 קילוואט-שעה. הטווח החשמלי גדל מ-37 ל-51 ק"מ ובנוסף לכך ה-i8 המעודכנת מסוגלת להאיץ על חשמל בלבד עד למהירות של 105 קמ"ש, לעומת 70 קמ"ש בדגם הקודם.

אבזור ובטיחות

מתלים אדפטיביים מוצעים כסטנדרט בשתי הגרסאות, ולצידם חישוקי 20 אינץ' חדשים השוקלים קילוגרם אחד פחות מהחישוקים הקלים ביותר של הדגם הקודם. ריפודי עור גם הם אבזור סטנדרטי, בנוסף למושבים מחוממים ומתכווננים חשמלית, מסך בלוח המחוונים בגודל 8.8 אינץ', תצוגה עילית, מערכת שמע מבית Harman Kardon ועוד. לב.מ.וו i8 קופה ורודסטר ניתן להוסיף בתשלום גם את תאורת הלייזר הייחודית, חישוקי 20 אינץ' בעיצובים שונים וכן עיצובי פנים מגוונים.

במוו i8 רוסדטר וקופה

בתחום הבטיחות לב.מ.וו i8 המחודשת 6 כריות אוויר (4 ברודסטר לאור היעדר קורות גג), התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, כולל זיהוי הולכי רגל במהירות עירונית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערך מצלמות היקפיות כולל מבט על.

ב.מ.וו i8 - מחירים:

ב.מ.וו i8 קופה תעלה 840,000 שקל

ב.מ.וו i8 רודסטר תעלה 940,000 שקל

לדגמי ב.מ.וו. בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה