ב.מ.וו סדרה 1 הוצגה לפני 15 שנים ומאז חלפו להם שני דורות בלבד. כעת מציגה ב.מ.וו את הדור החדש והשלישי במספר של המשפחתית הקומפקטית, עם מספר שינויים - אשר הבולט מביניהם הוא המעבר להנעה קדמית. לדברי ב.מ.וו, הניסיון שצברו עם ההנעה הקדמית בדגמים אחרים של הקבוצה סייע להם לפתח את סדרה 1 החדשה מבלי לוותר על התנהגות הכביש.
ה-1 החדשה קיבלה את שפת העיצוב החדשה של ב.מ.וו, כאשר גריל הכליות הכפיל את גודלו לעומת הדור הקודם וכעת הכליות נפגשות במרכז. יחידות התאורה הקדמיות זוויתיות יותר ונמשכות לאחור ובפגוש הקדמי ישנם בתי פנסי ערפל בצורת כונסי אוויר. בחלקו האחורי של הרכב נפגוש גם כן יחידות תאורה בעיצוב חדש. הפרופורציות פחות ספורטיביות ויותר "מיניוואניות" מבעבר.
פנים הרכב הוא אבולוציה נוספת לעיצוב המוכר של ב.מ.וו, עם קווים מחודדים יותר. ידית ההילוכים קיבלה עיצוב חדש וכך גם מסך המולטימדיה שכעת נמשך לכיוון לוח המחוונים הדיגיטאלי החדש.
סדרה 1 החדשה קצרה ב-0.5 ס"מ מהדור הקודם (431.9 ס"מ), רוחבה עומד על 179.9 ס"מ (רחבה ב-3.4 ס"מ) וגובהה עומד על 143.4 ס"מ (גבוהה ב-1.3 ס"מ). בסיס הגלגלים קצר ב-2 ס"מ ועומד על 267 ס"מ, אך לדברי ב.מ.וו המרווח מאחור השתפר הודות למעבר להנעה קדמית. תא המטען גדל ב-20 ליטרים ונפחו עומד על 380 ליטרים.
גרסאות M מקבלות פגושים בעיצוב ספורטיבי, חצאיות קדמיות וצידיות, יציאות אגזוז כפולות וגדולות יותר, גריל כליות בצבע שחור מט ובמקום הפסים האורכיים שבתוכו ישנה רשת בעיצוב תלת-מימדי.
מנוע וביצועים
בשלב הראשון תציע ב.מ.וו 5 יחידות הנעה, שלוש מותכן לוגמות סולר ושתיים מונעות בבנזין, עם 3 או 4 צילינדרים והנעה קדמית או כפולה. באופן מעט תמוה, אף אחד מהגרסאות לא תציע הנעה חשמלית או היברידית.
לכל דגמי סדרה 1 החדשים ישנו כעת מתלה אחורי רב חיבורי ונוספה אפשרות לבולמים אדפטיביים (בעלי מצבי ספורט או נוחות). בנוסף יוצעו מכלולים משודרגים מבית M ספורט הכוללים מתלים המנמיכים את הרכב ב-10 מ"מ, מערכת היגוי, בלמים, בקרת שיגור, דיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה.
אבזור ובטיחות
בהתאם לרמות הגימור תציע ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מגוון אביזרים ואפשרויות התאמה אישית של חומרים שונים וביניהם אלומיניום, עור ועץ. לסדרה 1 החדשה מערכת מולטימדיה ולוח מחוונים דיגיטאלי, שניהם בגודל של עד 10.25 אינץ' (8.8 אינץ' במולטימדיה הסטנדרטית), הניתנים לתפעול באמצעות גלגלת השליטה, מגע, קול או מחוות יד. כמו כן תציע ב.מ.וו גם תצוגה עילית צבעונית בגודל 9.2 אינץ', משטח טעינה אלחוטי, גג פנוראמי, תא מטען נפתח חשמלית, מפתח דיגיטאלי (באמצעות הטלפון הסלולרי), מערכת פקודות קוליות חדשה, חישוקים קלים ממידה 16 ועד 19 אינץ' ותאורת לד אקטיבית מלאה כאופציה.
בתחום הבטיחות כולל המפרט בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית (כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי) ובקרת סטייה מנתיב הכוללת היגוי אקטיבי (פעולת במהירות 70 עד 210 קמ"ש), שניהם יוצעו כסטנדרט. כאופציה ניתן יהיה לקבל בקרת שיוט אדפטיבית (עד 160 קמ"ש), בקרת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור. כמו כן יוצעו חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית עם אפשרות נסיעה אוטונומית ברוורס עד למרחק של 50 מטרים בהתאם למרחק אותו הקליטה המכונית בנסיעה לפנים.
מהיבואנית "דלק מוטורס" נמסר כי סדרה 1 החדשה צפויה להגיע לישראל ברבעון האחרון של שנת 2019.
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
הצביעו והשפיעו - איזו סדרה 1 יותר יפה?