דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית ב.מ.וו בישראל, דלק מוטורס, החלה בשיווק הדור השני של ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה, גרסת הסדאן-קופה של סדרה 4. מחיר עומד על 425,000 שקלים, שהם 59,000 שקלים יותר ממחירה בתחילת שנת 2020, שנת השיווק האחרונה של הדור הקודם.

במוו סדרה 4 גראן קופה

יחידת הנעה

סדרה 4 גראן תשווק בשלב זה בגרסת 420i, כלומר עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים הזהה לזה של סדרה 4 קופה. ההספק עומד על 184 כ"ס ונתון המומנט המירבי עומד על 30.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות, 4 עשיריות יותר מגרסת הקופה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.2 ק"מ לליטר.

במוו סדרה 4 גראן קופה

רמת גימור

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה משווקת כרגע ברמת גימור אחת בשם M-Sport והיא מציעה אבזור מכובד למדי הכולל מסך מולטימדיה בגודל 12.3" וקישורית לאפל קארפליי בלבד, בקרת אקלים תלת-איזורית, חלון שמש, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים וזיכרון, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת רוורס, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי 18".

בתחום הבטיחות נמצא מערך מלא הכולל בלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, בלימת חירום בנסיעה לאחור והתרעה למניעת פגיעה מאחור.

במוו סדרה 4 גראן קופה

ב.מ.וו סדרה 1 ti

ביבואנית הודיעו גם על תוספת ספורטיבית נוספת לסדרה 1 הקומפקטית עם גרסת ti שמתברגת מתחת ל-M135. לעומתה היא אינה מציעה הנעה כפולה או בולמים אדפטיביים, אך גם היא עושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים כאשר ההספק עומד על 265 כ"ס (41 כ"ס פחות) ומומנט מירבי של 40.7 קג"מ (פחות 5.2 קג"מ). התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות (איטית ב-1.3 שניות).

רמת הגימור הינה "סופיריור" הבכירה אשר כוללת לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה 10.25", מושבים ספורטיביים בריפוד בד משולב עור, גג פנורמי וגימורים ספורטיביים כגון קליפרים בצבע אדום.

מחירה של סדרה 1 בגרסת 128ti עומד על 285,000 שקלים, כ-45,000 שקלים יותר מקופרה לאון המתחרה למשל.

במוו סדרה 1 128 ti

ב.מ.וו X3 ו-X4 המחודשים

מתיחות הפנים של רכבי הפנאי ב.מ.וו X3 ואחיו דמוי הקופה ב.מ.וו X4 הגיעו אף הן לישראל. החידושים נוגעים כמובן לעיצוב החיצוני, לצד יחידות הנעה בעלת תמיכה מיקרו-היברידית. שדרוג זה סייע בצמצום צריכת הדלק לצד תוספת של כ-1 קג"מ לנתון המומנט המירבי לעומת הדגם טרום מתיחת הפנים.

במוו X3

גרסה הכניסה של ב.מ.וו X3 התייקרה ב-3,400 שקלים ומחירו מתחיל כעת ב-359,900 שקלים, זאת לצד שדרוג פרטי אבזור כגון מסך מולטימדיה גדול יותר 12.3" לעומת 8" או 10.25" בעבר). כמו כן גרסת הפלאג-אין התייקרה ב-14,900 שקלים (בהשוואה לגרסת ה-M ספורט עימה שווק עד כה) ומחירה עומד על 429,900 שקלים, כאשר נוספה רמת גימור "אקזקיוטיב" מוזלת ב-30,000 שקלים. בגרסה זו תוותרו על מערכת Performance Control בסרן האחורי לחלוקת כוח בין הגלגלים, דוושות אלומיניום, תמיכה חשמלית לגב התחתון במושב הנהג וגימורים ספורטיביים M-Sport חיצוניים ופנימיים.

במוו X4

האח המעוצב ב.מ.וו X4 התייקר בגרסת הכניסה 20i ב-11,000 שקלים לעומת מחירו בתחילת השנה ומחירו החדש עומד על 395,000 שקלים.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה