דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסה חשמלית לסקודה סיטיגו

Getting your Trinity Audio player ready...

במסגרת ההשקה של סקודה סופרב המעודכנת חשפה היצרנית הצ'כית תת-מותג חדש בשם iV, אשר יהווה בסיס לפיתוחים עתידיים בתחום ההנעות החשמליות והתחבורה החכמה. לצידה של גרסת הפלאג-אין הייבריד של הסופרב, השיקה סקודה גם את המכונית החשמלית הראשונה בתולדותיה - ומדובר בלא אחרת מאשר הסיטיגו המוכרת.

צפייה בתוכן גרסה חשמלית לסקודה סיטיגו



סקודה סיטיגו החשמלית מצוידת במנוע עם הספק של 61 קילוואט, שהם קצת פחות מ-82 כ"ס. גם המומנט מרשים עם 21.4 קג"מ. המנוע הזה מספיק כדי להאיץ את המכונית הקטנה ל-100 קמ"ש בתוך 12.5 שניות, בדרך למהירות מרבית של 130 קמ"ש בלבד.

את הכוח למנוע החשמלי מספקת סוללה בנפח 36.8 קוט"ש, שאמורה להעניק טווח נסיעה של 265 ק"מ. לשם השוואה, לרנו זואי יש סוללה בנפח 41 קוט"ש עם טווח מוצהר של 300 ק"מ.

את הסוללה של הסיטיגו ניתן לטעון בתוך 12 שעות וחצי משקע ביתי רגיל, כמה שעות מהר יותר עם עמדת טעינה ביתית יעודית וגם אפשר לטעון 80% מהסוללה בתוך שעה בעמדת טעינה מהירה.


סקודה סיטיגו חשמלית

הסוללה של סקודה סיטיגו החשמלית ממוקמת ברצפת הרכב ותופסת שטח לא מבוטל ביחס לרכב הקטן. מידותיה הן 1.7 מטרים לאורך, 1.1 מטרים לרוחב ו-30 ס"מ לגובה - אך למרות זאת נפח תא המטען נותר כשהיה: 250 ליטרים. כדי להבדיל בינה ובין כל סקודה סיטיגו שגרתית, החליטו בסקודה לצבוע את הגריל הקדמי בצבע הרכב עצמו.

בהמשך הדרך סביר להניח שנפגוש גם גרסאות חשמליות לצמד האחיות של סקודה סיטיגו - הלא הן פולקסווגן אפ וסיאט מי.

מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר כי טרם התקבלה החלטה בנוגע לשיווק של הסיטיגו החשמלית.


לדגמי סקודה בישראל - סקודה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה