דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה CR-V מקבל גרסה נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:
הונדה מציגה גרסה היברידית-נטענת לרכב הפנאי
הטווח החשמלי - 82 ק"מ
לא ברור מתי יגיע לישראל

הדור החדש של הונדה CR-V הוצג בגרסה לשוק האמריקאי לפני כשנה, וכעת נחשף גם במהדורה אירופית - כאשר הבשורה העיקרית היא הצטרפותה של גרסה היברידית-נטענת להיצע. בשלב זה לא ידוע מועד השיווק בישראל.

הונדה CRV פלאג-אין

הונדה CR-V - מדגמי הפנאי הקומפקטיים הראשונים בשוק (1995), נחשב בצפון אמריקה לאחד הפופולריים מסוגו, כולל בדור כול-חדש שהוצג אשתקד. את הבסיס לו מעניקה פלטפורמה חדשה עם בסיס גלגלים מקוצר של 270 ס"מ. הסיוויק המשפחתית למשל, הנשענת על אותה הפלטפורמה, נהנית מ-3.5 ס"מ נוספים. המרכב עצמו ארוך ב-7 ס"מ, רחב ב-1 ס"מ ונמוך ב-1 ס"מ מבעבר. במפתיע, למרות ממדים גדולים יותר, הדגם לא ישווק עם שורת מושבים שלישית כבעבר.

החדשה המוטורית האמיתית כאן היא גרסה היברידית-נטענת המיועדת בשלב זה לאירופה בלבד. מנוע הבנזין והמנוע החשמלי - לצד המבנה כולו - זהים לאלו של הגרסה ההיברידית הרגילה, אך הסוללה גדולה יותר - אם כי נתונים מדויקים לא נמסרו. הונדה כן מעדכנת כי היא תאפשר נסיעה חשמלית לטווח של 82 ק"מ.

הונדה CRV פלאג-אין

מנוע הבנזין האטמוספרי במחזור אטקינסון, עם ארבעה צילינדרים ובנפח 2.0 ליטר, מייצר בהיברידית הנטענת וברגילה הספק של 142 כ"ס בלבד, ומשמש בעיקר לטעינה שוטפת של הסוללה המניעה את המנוע החשמלי (183 כ"ס). אך ביכולתו גם להתחבר לגלגלים הקדמיים (באמצעות מצמד, ללא תיבת הילוכים) בשיוט מהיר או בתאוצה חזקה. ההספק המשולב של כלל המנועים - 204 כ"ס. מנוע חשמלי נוסף משמש כמתנע וכמנוע-עזר.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה