דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקראת שיווק: איווייז U6 נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

קרוב לשנתיים חלפו מאז החלה יצרנית החשמליות הצעירה איווייז את פעילותה בישראל, ובקרוב יצטרף דגם שני לאולם התצוגה המקומי. מדובר ברכב פנאי-קופה בשם U6, שחולק פלטפורמה עם איווייז U5 המוכר ובימים אלו נחת בישראל לצרכי תקינה, לקראת תחילת השיווק בשבועות הקרובים.

עיצוב ה-U6 נחשף כבר לפני יותר משנה וחצי, עם צללית דמויית קופה וחישוקי "20 ייחודיים המסייעים להפחתת מערבולות, יחידות תאורה מקוריות מלפנים ומאחור ומסיטי אוויר בפינות הפגושים.

איווייז U6 - צילום אמיר בורוביץ

סביבת הנהג שונה מה-U5, עם בורר מצב נסיעה (לפנים, אחור, חניה) בעיצוב דמוי מצערת מטוס נוסעים, גלגל הגה שונה, מושבים בעלי תמיכה משופרת עם ריפודים ודיפונים בצבעים מגוונים יותר.

ה-U6 ארוך מה-U5 ב-12.5 ס"מ (480.5 ס"מ), אך לשניים בסיס גלגלים זהה של 280 ס"מ. הוא גם נמוך ב-6 ס"מ (164 ס"מ) ורחב ב-1.5 ס"מ (188 ס"מ). תא המטען גדול ב-40 ליטר (472 ליטר).

המנוע החשמלי מפיק 217 כ"ס, 13 כ"ס יותר מהיחידה ב-U5 ולכן הוא גם מהיר בכחצי שניה בזינוק ל-100 קמ"ש (7 שניות). לסוללות מתוצרת CATL קיבולת זהה (63 קוט"ש) אך במפתיע, למרות שמקדם הגרר נמוך משמעותית (0.25 לעומת 0.29), טווח הנסיעה נותר דומה – 400 ק"מ בין טעינות. טעינה מהירה בקצב של 90 קילוואט תאפשר מילוי מ-20% ל-80% ב-35 דקות.

איווייז U6 - צילום אמיר בורוביץ

מפרט האבזור כולל לוח מחוונים דיגיטלי צר ("8.2) מאחורי ההגה ומסך מגע ענק ("14.6 לעומת "12.3) במרכז הקונסולה, עם צימוד גם ל-Android Auto, שלא משולב בינתיים ב-U5 המסתפק ב-Apple CarPlay.

לדברי היצרנית, גם יכולות מערכות הבטיחות האקטיביות - בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת - שופרו לעומת הדגם הוותיק.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה