דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מאזדה CX-30: השיווק החל

Getting your Trinity Audio player ready...



מאזדה CX-30 נחשף לפני כ-8 חודשים וכעת החל השיווק הרשמי בישראל. ה-CX-30 הוא רכב פנאי קומפקטי המתברג בין ה-CX-3 וה-CX-5 בעוד הוא ארוך ונמוך מסיאט אטקה למשל. טווח המחירים דומה למתחרים כגון פיג'ו 3008 וניסאן קשקאי, אך יקר מטויוטה C-HR למשל. ה-CX-30 ישווק ב-5 גרסאות המציעות שילוב בין שתי יחידות הנעה ושלוש רמות גימור.

מאזדה CX-30

יחידות הנעה

למאזדה CX-30 שתי יחידות הנעה. הראשונה מוכרת מה-3 החדשה ומדגמים נוספים של המותג: מדובר במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים המספק 165 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 21.7 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.

יחידת ההנעה החזקה מצוידת במנוע בנפח 2.5 ליטרים המוכר ממאזדה 6 וממאזדה CX5. למנוע זה הספק של 195 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 26.3 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.4 ק"מ לליטר.

מאזדה CX-30

רמות גימור

ה-CX-30 מציע 3 רמות גימור. גרסת הכניסה Comfort כוללת מערכת מולטימדיה בגודל 8.8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, מסך בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת כולל פתחי מיזוג לאחור, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto-Hold, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני אורות וגשם, תאורת לד מלאה, חיישני נסיעה לאחור ומצלמת רוורס, חלונות כהים וחישוקים קלים בגודל 18 אינץ'.

רמת הגימור Executive מוסיפה על כך עיצוב תאורת לד ייחודי בפנסים הקדמיים והאחוריים, תאורה עוקבת פנייה, כניסה והנעה ללא מפתח, חלון שמש נפתח חשמלית, מראה נגד סנוור ומנופי שליטה להעברת הילוכים מגלגל ההגה.

רמת הגימור הבכירה Premium כוללת בנוסף ריפודי עור, גימורי כרום, תצוגה עילית, מושב נהג חשמלי כולל זכרונות (למושב, למראות ולתצוגה העילית), תא מטען נפתח חשמלית, חיישני חניה מלפנים וחישוקים קלים בעיצוב ייחודי.

מאזדה CX-30

בפנים הרכב יוצעו שתי אפשרויות עיצוב. "כחול כהה" לגרסאות ה-Comfort וה-Executive הכולל משטחים שונים בתא הנוסעים צבועים בכחול כהה או גימור "חום כהה" לגרסאות ה-Premium.

בתחום הבטיחות כל הגרסאות מצוידות ב-7 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, התרעת סטייה מנתיב כולל התערבות אקטיבית בהיגוי, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים והתרעת עייפות לנהג.

מאזדה CX-30

מאזדה CX-30 – מחירים:

2.0 ליטרים Comfort יעלה 151,900 שקלים (149,900 במבצע השקה לחודש דצמבר)

2.0 ליטרים Executive יעלה 159,900 שקלים

2.0 ליטרים Premium יעלה 172,900 שקלים

2.5 ליטרים Executive יעלה 169,900 שקלים

2.5 ליטרים Premium יעלה 181,900 שקלים


לדגמי מאזדה בישראל - מאזדה

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. cx-5 מעדיף.... 
    אייל, 29-11-2019

    בואו נסתכל על זה בצורה הגיונית...לעומת שוק האירופי שמווק המונוע skyactiv-x והנעה כפולה...דוחפים מחיר של 181,000 ש״ח עבור מנוע ישן ורועש בלי הנעה כפולה? 47,500 אירו המחיר אצלנו??? כל מה שצייתי בשוק האירופי עולה 41,275 אירו...אז מיסים גבוהים במידנה שלנו???...באמת יבואן חזיר..תביאו גרסאות טובות במחיר סביר... לא תודה...בכל מקרה הcx-5 מעדיף ונראה יותר טוב...

    סגור תגובה

  • 2. נעשה חשבון ....... 
    מאיר, 29-11-2019

    הרכב הנמכר בישראל יונדאי יוניק איבריד 150 אלף שח בערך , הרכב חברת יונדאי הרכב נמוך (לא אוהבים את זה פה) לעומת זאת מזדה cx30 יותר יפה גדול וגבוהה (וזה משמעותי) אין הרבה הבדל בחיסכון בדלק , אותו מחיר ואתם נוסעים במזדה שבאמת גימור הפשוטה ביותר זה פרימיום אצל כול הרכבים האחרים במכירה אתם מוכרים מזדה וגם נוסעים במזדה , בקיצור להיט

    סגור תגובה

  • 3. ל-2 אתה אהבל טורבו 
    משה, 29-11-2019

    קודם כל היונדאי עולה 138000 שח מול 152000 של המאזדה על עיצוב אין מה להתווכח כל אחד מה שהוא מעדיף אם אתה חושב שהמנוע המחורבן של מאזדה חסכוני כמו של היונדאי אתה דבע וחוץ מזה שליונדאי יש הרבה יותר איבזור מהמאזדה אז לך תקנה את המאזדה המעפנה שלך ותעזוב אותנו בשקט

    סגור תגובה

  • 4. 2 אתה באמת דפוק 
    יאיר, 29-11-2019

    איך אתה משווה בכלל בין מאזדה CX-30 ליונדאי איוניק ?
    אלה מכוניות מקטגוריות אחרות בכלל.
    אם כבר תשווה את המאזדה CX-30 ליונדאי קונה או טוסון.
    ויונדאי איוניק רכב פרקטי ביותר וחסכוני מכל מאזדה שיש בארץ.
    מאזדה זה עדיין עגלות כמו שהיו גם לפני 10 שנים.

    סגור תגובה

  • 5. מוזר (לת)
    מי האידיוט שיקנה במחיר כזה?, 29-11-2019

  • 6. ממה שאני מבין, אין מנוע X ואין עזרה חשמלית למנוע 
    אא, 30-11-2019

    אז זהו, שוב מביאים לישראל מוצרים סוג ב' כמו לארצות מתפתחות. על פי חוסר ההתייחסות של כתבנו [לפי פירסומי היבואן?] לא מביאים את המנוע החדש של מאזדה, ה-X, ולא מביאים את המנוע הנעזר במערכת[חצי] היברידית שעוזרת למנוע במאמץ, ואוגרת אנרגיה בבלימה.
    זה חבל, כי [לדעתי] הרכב יפה ואטרקטיבי, אבל ללא מערכת ההנעה המשופרת, המחיר גבוהה [וחוץ מזה, האם צריך לשלם תוספת מחיר על צבע אדום?]

    סגור תגובה

  • 7. אפשר לא להסכים גם בלי להעליב (לת)
    תמיר, 01-12-2019

  • 8. השתגעו שם ביבואן 
    דניאל, 01-12-2019

    תגידו הם רציניים במקום לנסות להוריד קצת את המחיר אם הם משווקים רכב שהוא מעין הכלאה אז מה עשיתם פה שהוא עדיין יתומחר בכזה טווח מחיר? לא יודע אני לא רואה את הישראלים נוהרים אליו הלקוח רוצה לדעת שכל שקל שהוא שם שווה את זה ובגלל זה הספורטאז' למשל כל כך מבוקשת כי היא מספקת את הסחורה בכל הפרמטרים.

    סגור תגובה

  • 9. מתי מבחן הוידאו? (לת)
    רונן, 02-12-2019

חזור למעלה