דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מי את סיטרואן נמו?

Getting your Trinity Audio player ready...

מאת דובי בן גדליהו

השם "NEMO" מזכיר סיפורי ילדים אולם המסחרית החדשה של סיטרואן בהחלט אינה צעצוע. היא פותחה בהשקעה של יותר מחצי מיליארד אירו במפעל חדש ומשותף של פיז'ו, סיטרואן ופיאט (שהגרסה שלה נושאת את השם "פיורינו") בעיר בורסה בטורקיה. בשלב הראשון המכונית לא תחליף את הברלינגו הרגילה אלא תמוצב "חצי מספר" מתחתיה. עם אורך של 3.86 מ' היא קצרה משמעותית מהברלינגו ומותאמת לפעולה בסביבה עירונית צפופה. יש לה תא מטען בנפח 2.5 מ"ק בתצורה הרגילה ולאחר קיפול המושב האחורי לתוך הרצפה ניתן להגדיל את הנפח עד 2.8 מ"ק. היא גם יכולה לשאת עד 610 קילו של מטען ולאכלס מטחים וחפצים באורך של עד 2.5 מ'. סביבת הנהג מודרנית ומציעה אפשרות כוונון ונוחות של מכונית פרטית וגם השלדה – שמבוססת על פלטפורמה מקוצרת של ה-C4 – אמורה להעניק תכונות ניהוג אנינות. בשלב הראשון הוצגה גרסה מסחרית סגורה עם מנוע דיזל אחד – 1.4 ליטר מודרני ונקי ממשפחת ה-HDI, שמייצר 70 כ"ס ומסוגל להחזיר צריכה מוצהרת של כמעט 19 קילומטר לליטר – ועם נוסעים מפנק יותר. בשלב מאוחר יותר – יתכן שרק ב-2009 - יופיעו גם גרסאות ארוכות ומהודרות יותר, שישלימו את הסדרה ויחליפו את הברלינגו/פרטנר הנוכחית.
סיטרואן נמו החדשה
סיטוראן נמו החדשה

לדגמי סיטרואן בישראל- סיטרואן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה