דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי ASX מודל 2020: מה השתנה?

Getting your Trinity Audio player ready...


עם למעלה מ-6,000 מסירות בשנתיים האחרונות, מיצובישי ASX הפך לאחד מרכבי הפנאי הפופולאריים מסוגו. לפני מספר שבועות הוא הגיע לישראל לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה, שכוללת כמה עדכוני עיצוב בולטים - לצד שינויים נוספים שלא נראים לעין.

אז מה בעצם השתנה? איך הנוחות, מה השתנה בבטיחות, מה קרה לתיבת ההילוכים ואיך כל זה הופך אותו לרכב רלוונטי גם כיום?

צפייה בתוכן מיצובישי ASX מודל 2020: מה השתנה?

כדי לברר את זה לקחנו למבחן שני ASXים, אחד מלפני מתיחת הפנים ואחד אחריה. בדקנו, נסענו, עיינו בדפי הנתונים וחזרנו עם המסקנות.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. בתכלס 
    אייל, 14-01-2020

    פשוט בבסיס זה אותו רכב רק משודרג, לא דור חדש לגמרי. מה שכן, נראה פצצות

    סגור תגובה

  • 2. כמה נמכרו מהדגם החדש? (לת)
    ערן, 14-01-2020

  • 3. איפה צילמתם את הסרטון? 
    ארנון, 14-01-2020

    נראה כמו איזור הכרמל

    סגור תגובה

  • 4. הדגם החדש נראה מעולה 
    ירון, 14-01-2020

    מתלבט בינו לבין הסיאט אטקה

    סגור תגובה

  • 5. למה אין תמלול למטה לחרש הכמוני 
    , 14-01-2020

    זה אותו הרכב, רק הגיר שופר קצת

    סגור תגובה

  • 6. מחיר לא אטרקטיבי  
    רונן, 14-01-2020

    זה מדהים איך הרכב הזה שהוא לא רע כן אבל ממשיך להיות מתומחר במחיר גבוה יחסית ואפשר בקלות לקבל משהו יותר טוב במחיר אטרקטיבי יותר ואני מתכוון לקיה ספורטאז'.

    סגור תגובה

  • 7. עוד הבדלים. לא הכל נוצץ בדגם החדש. 
    Freddie, 14-01-2020

    קודם כל שכחתם לציין שהדגם החדש מגיע ללא פנסי ערפל קדמיים. יש שם פשוט פלסטיק דמוי ריק מתוכן. בדגם החדש האמריקאי קיימים שם פנסי ערפל אמיתיים.הדגם הקודם מאיץ מהר יותר. אומנם הפרש של כמעט חצי שנייה מ-0 ל-100,אבל הוא עדיין מהיר יותר. מרווח גחון גבוה יותר בקודם =יכולת שטח טובה יותר. הידיות של העברת ההילוכים עוזרות בחדש בירידות בלבד. מסורבל ולא עוזרות בנסיעה רגילה. בדגם הישן יש מצב sport בתיבה שבעזרתו הרכב מזנק ומאיץ בנחישות בכל מהירות. הסטארט סטופ אמור לחסוך בחדש אילו טיפות דלק בודדות. בפועל הוא ממש מיותר וגורם יותר לבלאי מאשר לתועלת. בארה"ב, הדגם החדש נמכר עם אותו מנוע כמו הקודם וגם עם אותו גיר בדיוק. ז"א מומנט של 20.1 קג"ם, במקום 19 ב חדש האירופאי. לגבי צורה חיצונית החדש מבחינתי מנצח. אבל האם זה מספיק?

    סגור תגובה

  • 8. עוד הבדלים. לא הכל נוצץ בדגם החדש. 
    Freddie, 14-01-2020

    קודם כל שכחתם לציין שהדגם החדש מגיע ללא פנסי ערפל קדמיים. יש שם פשוט פלסטיק דמוי ריק מתוכן. בדגם החדש האמריקאי קיימים שם פנסי ערפל אמיתיים.הדגם הקודם מאיץ מהר יותר. אומנם הפרש של כמעט חצי שנייה מ-0 ל-100,אבל הוא עדיין מהיר יותר. מרווח גחון גבוה יותר בקודם =יכולת שטח טובה יותר. הידיות של העברת ההילוכים עוזרות בחדש בירידות בלבד. מסורבל ולא עוזרות בנסיעה רגילה. בדגם הישן יש מצב sport בתיבה שבעזרתו הרכב מזנק ומאיץ בנחישות בכל מהירות. הסטארט סטופ אמור לחסוך בחדש אילו טיפות דלק בודדות. בפועל הוא ממש מיותר וגורם יותר לבלאי מאשר לתועלת. בארה"ב, הדגם החדש נמכר עם אותו מנוע כמו הקודם וגם עם אותו גיר בדיוק. ז"א מומנט של 20.1 קג"ם, במקום 19 ב חדש האירופאי. לגבי צורה חיצונית החדש מבחינתי מנצח. אבל האם זה מספיק?

    סגור תגובה

חזור למעלה