דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי אקליפס קרוס - עכשיו גם בגרסה נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- גרסה היברידית-נטענת חדשה לג'יפון של מיצובישי, עם שלושה מנועים
- הביצועים פושרים בלבד, גם הטווח החשמלי לא מרשים
- המחיר נע בין 220 ל-240 אלף שקלים


למעלה משנה לאחר שהגיעה לישראל מתיחת הפנים של מיצובישי אקליפס קרוס, מצטרפת להיצע גם גרסה היברידית-נטענת - כרגע כאופציה מחושמלת יחידה של המותג בישראל, לפחות עד שתנחת כאן גרסה מקבילה גם עבור האאוטלנדר בהמשך השנה. תג המחיר ההתחלתי שהוצמד לאקליפס קרוס PHEV עומד על 220 אלף שקלים - זול מגרסאות מקבילות של פיג'ו 3008, קיה ספורטז' ולינק אנד קו 01, אך יקר בכ-30 אלף שקלים ממחירו של MG EHS ויקר גם ב-60 אלף שקלים ממחירו של אותו אקליפס קרוס עם מנוע טורבו-בנזין.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV
יחידת ההנעה של האקליפס הנטען כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.4 ליטרים ובהספק של 98 כ"ס הפועל במחזור אטקינסון, מנוע חשמלי קדמי (82 כ"ס) ומנוע חשמלי נוסף מאחור (95 כ"ס). ההספק המשולב עומד על 188 כ"ס, תוספת של 36 כ"ס לעומת גרסת הטורבו-בנזין המוכרת, ואילו התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.9 שניות - איטי בעשירית השניה לעומת גרסת הטורבו כפולת ההנעה.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV
סוללת 13.8 קוט"ש תעניק לאקליפס קרוס טווח חשמלי צנוע של 45 ק"מ - נתון נמוך מזה של מרבית המתחרים. טעינה מעמדה ביתית תימשך 6-7 שעות, ואילו באופן חריג תומך האקליפס גם בטעינת DC מהירה בקצב של 50 קילוואט, המאפשרת מילוי של 80% מקיבולת הסוללות בתוך 25 דקות.

לעומת גרסאות הטורבו-בנזין של האקליפס קרוס, הגרסה ההיברידית נטענת מציעה מימדים זהים אך עם מרווח גחון נמוך יותר של 19.1 ס"מ (2.4 ס"מ פחות מגרסת ההנעה הכפולה) ומסתפקת בתא מטען קטן יותר בנפח של 359 ליטרים (12-) וללא גלגל חלופי שמוצע כסטנדרט בגרסאות הבנזין. לגרסה ההיברידית כושר גרירה של 1,500 ק"ג.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV
האקליפס קרוס ישווק בשלוש רמות גימור, עם הבדלים קלים לעומת רמות הגימור המקיבלות בגרסאות הבנזין. כולן מציעות כסטנדרט מסך מגע ("9) בהתקנה מקומית עם קישוריות סלולאר, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי וחישוקי "18 קלים.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV
למרות תג המחיר הגבוה, גרסת הכניסה "אקזקיוטיב" מאובזרת פחות מגרסת הבנזין המקבילה ולא כוללת התרעת שטחים מתים במראות, התרעת תנועה חוצה מאחור, תאורת לד ראשית או חימום למושבים הקדמיים.

גרסת ה"פרימיום" (230 אלף שקלים) מוסיפה למפרט את מערכות הבטיחות החסרות וגם תצוגה עילית, גג שמש פנוראמי, תאורת לד, מושב נהג חשמלי וריפוד דמוי עור. גרסת ה"לקצ'רי" הבכירה (240 אלף שקלים), לה אין מקבילה עם מנוע הבנזין, כוללת בנוסף גם מושבים בריפוד עור עם כוונון חשמלי לנהג ולנוסע, חימום למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה וחיישני חניה מלפנים.  
 

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה