דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי מזנקת במדד שביעות הרצון

Getting your Trinity Audio player ready...

המכון למחקר שיווקי J.D. Power ערך גם השנה את סקר שביעות הרצון השנתי בקרב מותגי הרכב השונים בארה"ב. הסקר נערך בקרב מעל 71,000 משתתפים בעלי רכבים מהשנים 2019-2017. המכון מציין כי בדירוג הכללי נרשמה עליה בשביעות הרצון זו השנה החמישית ברציפות. מנגד מציין מכון המחקר כי למרות משבר הקורונה והקשיים בשרשרת האספקה מצליחים המותגים השונים לספק חלפים ושירות נאות, אך ככל שיתגבר המשבר ייתכן ותיפגע היכולת לעמוד בציפיות הלקוחות.

מיצובישי

הסקר כולל 5 מדדים כאשר לכל מדד ערך יחסי שונה – איכות השירות (27%), קבלת הלקוח (20%), יועץ השירות (20%) מתחם השירות (17%) ואיסוף הרכב (16%).

בסקר שנערך השנה בקרב מותגים עממים, מיצובישי הוא מותג המכוניות הלא אמריקאי המוביל עם ציון כללי של 847 נקודות (מקום רביעי כללי בקרב המותגים העממיים) והקדים ברשימה את טויוטה (843 נק') וניסאן (839 נק').

גם בשנת 2019 מיצובישי דורגה בצמרת הטבלה עם המקום השלישי הכללי בקרב המותגים העממיים. בשנת 2018 דורגה מיצובישי רק במקום העשירי, כך שמדובר בקפיצה של 6 מקומות בתוך שנתיים בלבד.

סקר JD POWER 2020

מארק צ'פין, סמנכ"ל תפעול מיצובישי מוטורס צפון אמריקה: "שביעות רצון הלקוח נמצאת במרכז העשייה של מיצובישי מוטורס. הדירוג הגבוה שלנו בסקר שביעות הרצון של J.D. Power 2020 לא היה מושג אלמלא ההתלהבות והמסירות של הסוכנים ומרכזי השירות. המשך התמיכה שלהם הוא מרכיב בהמשך הצמיחה של המותג בשוק האמריקאי".

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא רלוונטי לישראל 
    ג'יי.די, 31-03-2020

    הידיעה הזו ממש לא רלוונטית לישראל. השירות שם וכאן ממש לא אותו דבר. זה ממש לא הסקר אמינות שלהם.
    בטח הגיע מהיח"צ של כלמוטור.

    סגור תגובה

  • 2. כמו 1 ועוד 
    המגיב, 31-03-2020

    ולמה כתב icar צריך לדקלם מה שיח"צ נותן לו? ככה גם מתבצעים מבחני הרכב?

    סגור תגובה

  • 3. אז מדובר כאן בשרות במוסכים מורשים של מיצובישי 
    אא, 31-03-2020

    וזה יפה מאד, אבל בהחלךטה של לקוח להחליף רכב ישן בחדש, יש שיקולים אחרים ושם, [לפי הקונסיומר רפורט, מיצובישי לא מככבת
    ולגבי הסטטיסטיקה, חשוב מאד לבחון את שמיאות הרצון לפי מדינות בארה"ב או אזורים. כי למשל, ביואיק [מקום ראשון בסקר] אינה נפוצה באיזורי ניו יורק והחוף המזרחי, וטויוטה אינה נפוצה במיד-ווסט ששם "שולטט ביואיק ויתר המכוניות האמריקאיות.
    כך נוצר עיוות בתוצאות, ולו בגלל שהסטנדרט של שירות או התייחסות לאמינות שונה

    סגור תגובה

  • 4. ועדיין מיצובישי לא מככבת במכירות בארה"ב או בעולם 
    א, 01-04-2020

    מיצובישי נתקעה בעקבות מצב קשה והדגמים שלה מאד מיושנים
    ספייססטאר/אטראז' רכבי עולם שלישי. לא פלא שהצלחתם מפופקת (לא הכל זה אמינות)
    אאוטלנדר מצליח בזכות אמינות והיותו קרוסאובר אבל אין לו כוחות להתעמת עם מודרניים כגון הקודיאק או 5008. הוא יותר זול אבל פחות חסכוני מודרני ומושך. הצלחה גדולה בליסינג בעקבות שמירת ערך (הוא הספורטאז של ה5 מושבים רק שהספורטאז הרבה יותר חדיש ומתחדש). הסורנטו פשוט יקר בהרבה.
    הפאג'רו הפסיד ללנד קרוזר מזמן ואין למיצובישי אף דגם ייחודי ומצויין
    האאוטלנדר PHEV מצליח יחסית בעולם בזכות היותו פלאג אין היברידי מהזולים שיש. אבל לא יוכל להתחרות ב3008 היברידית פרט לזה ישיה זול יותר (3008 גם בגרסת ה225 כ"ס ההיברידית פשוט יקרה ב15%

    סגור תגובה

  • 5. כסף קונה כל דבר 
    Dov, 01-04-2020

    המכון למחקר JD POWER זו חברה שמקבלת תשלום עבור העבודה שהיא עושה.
    לכן צריך להתייחס בחשדנות לתוצאות המוצגות.

    סגור תגובה

  • 6. מיצובישי בנפילה חופשית במכירות בארה"ב. 
    שי, 02-04-2020

    כך שהסקר הזה לא כל כך רלוונטי.

    סגור תגובה

חזור למעלה