דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משרד התחבורה חוזר בו - מיקרו-היברידיים ימשיכו ליהנות מהטבות מס

Getting your Trinity Audio player ready...

אתמול פרסמנו כאן כי בהתאם לעדכון הוראת הנוהל של משרד התחבורה, עדכון שהופץ במקור כבר לפני למעלה מ-3 חודשים, רכבים מיקרו-היבריידים הפועלים במתח שנמוך מ-50 וולט לא יוכלו יותר להירשם כהיברידיים החל מ-1.1.2023. על פי משמעות ההוראה ההיא, רכבי סוזוקי - שהם היחידים מסוגם שנרשמו כהיברידיים - לא יוכלו ליהנות מהטבה של 500 שקלים בשווי השימוש החודשי, הטבה שלה זכאים רכבים בעלי הנעה היברידית.

אלא שלמחרת פרסום הידיעה ביצע משרד התחבורה פניית פרסה מפתיעה, ופרסם היום (ה') הודעה ליבואנים לפיה בוטלה הגבלת המתח החשמלי המינימלי לצורך הגדרת רכב כהיברידי. הנימוק: "נמצא כי דרישות התחזוקה המבחינות בין רכב בעל מתח גבוה או נמוך מוגדרות בנהלי מתן שירותי התחזוקה". 

כתוצאה מהתיקון, מדינת ישראל תמשיך לממן הטבות גם לכלי רכב בעלי הנעה מיקרו-היברידית, כל עוד היצרנית סיפקה מסמכי תקינה לפיהם הרכב נושא הנעה היברידית. כאמור, סוזוקי היא היצרנית היחידה שמגדירה כך את הדגמים המיקרו-היברידיים, בעוד טכנולוגיות דומות ברכבים מתוצרת סקודה, קיה, פורד ומותגים אחרים אינן מוכרות כהיברידיות ולא זוכות בהטבה.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה