דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נחשפה מתיחת הפנים של יונדאי i30

Getting your Trinity Audio player ready...

מתיחת הפנים של יונדאי i30 נחשפה ותוצג לציבור בתערוכת ז'נבה שתיפתח ב-5 במרץ 2020. היצרנית הקוריאנית תציג את העדכונים בכל קו הדגמים של ה-i30 – הקומפקטית, סטיישן וגרסת הפאסטבק, כמו גם בגרסאות הסמי-ספורטביות N Line. מיבואנית יונדאי בישראל, כלמוביל, נמסר כי הדגם המחודש יגיע ארצה לקראת סוף 2020.

יונדאי i30

עיצוב

העיצוב החדש זוויתי, בדומה לאלנטרה החדשה, שהגיעה לישראל כבר בתחילת השנה שעברה. יחידות התאורה הקדמית קיבלו פס תאורת לד בתצורת V (שוכב) והשבכה הקדמית גדולה ורחבה יותר עם דוגמאות זוויתיות. מאחור ישנו פגוש חדש ועיצוב חדש ליחידות התאורה האחוריות שגם להן פס לד בצורת V. ה-i30 המחודשת תציע גם חישוקי 16 ו-17 אינץ' בעיצוב חדש וכן 3 צבעי מרכב חדשים (אפור "אביר אפל", ארד "משי" ואדום "שקיעה").

גרסאות ה-N Line הסמי-ספורטיביות התחדשו גם הן בפגושים ספורטיביים עם שבכה בגימור "חצים" ודפיוזר אחורי, כונסי אוויר בעיצוב מחודד וכנפונים קטנים לשיפור האווירודינמיות. גרסאות ה-N Line יציעו חישוקי 17 ו-18 אינץ' חדשים. בנוסף מציינים ביונדאי גם כי גרסאות אלו זכו לכיול חדש למתלים ולמערכת ההיגוי.

יונדאי i30

בפנים הרכב השינוי פחות דרמטי. ישנו הגה בעיצוב חדש, מערכת מולטימדיה חדשה בגודל 10.25 אינץ' ובעיצוב נקי הכוללת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ובהמשך גם צפויה אפשרות לחיבור אלחוטי ותוספת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ'.

יונדאי i30

יחידות הנעה

מנוע ה-1.0 ליטר בהספק 120 כ"ס התחדש בתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים (עד כה הוצע רק עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים). כמו כן נוספה מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט הזמינה עם התיבה כפולת המצמדים או עם תיבה ידנית חכמה, בדומה לזו שהוצגה ב-i20 החדשה, המנתקת את המנוע מהתיבה בעת עזיבת דוושת ההאצה ומאפשרת לרכב להיכנס למצב "שיוט" לטובת חיסכון בדלק וצמצום פליטת מזהמים. למנוע זה נתון מומנט מירבי העומד על 17.5 קג"מ הזמינים ב-1,500 סל"ד וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.2 שניות.

יונדאי i30 פאסטבק

יונדאי i30 תמשיך להציע בניכר את מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספק של 115 כ"ס או בהספק של 136 כ"ס עם תוספת מערכת 48 וולט בגרסת הדיזל החזקה נתון המומנט עומד על 32.6 קג"מ ב-2,000 סל"ד ובגרסה הידנית על 28.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד.

בראש ההיצע ישנו מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.5 ליטרים בהספק של 160 כ"ס. גם למנוע זה מערכת מיקרו-היברידית והוא יוצע גם בגרסאות ה-N Line בשידוך לתיבה הידנית החכמה (6 הילוכים) או רובוטית כפולת מצמדים (7 הילוכים). למנוע זה נתון מומנט מירבי העומד על 25.7 קג"מ הזמינים ב-1,500 סל"ד וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות. לעומת גרסת ה-1.4 ליטרים טורבו המשווקת כיום מדובר בשיפור של 20 כ"ס, קג"מ אחד וקיזוז של 0.7 שניות בההאצה ל-100 קמ"ש.

יונדאי i30 סטיישן

אבזור ובטיחות

יונדאי תציע ב-i30 המחודשת את מערכת Bluelink הכוללת עדכוני תנועה חיים, איתור תחנות דלק ומקומות חניה, מיקום מצלמות מהירות ודיווחי מזג אוויר. בנוסף ישנה אפשרות לתפעול קולי ובאמצעות האפליקציה הנהג יכול לאתר את מיקום הרכב, לנעול את הרכב, לשלוח יעדי ניווט ישירות אל הרכב, ולקבל נתוני נהיגה ותחזוקה של הרכב.

יונדאי i30

בתחום הבטיחות ישנה כעת מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, למערכת התרעת רכב בשטח מת נוסף היגוי אקטיבי, למערכת ההתרעה לתנועה חוצה מאחור נוספה פונקציית בלימה אוטונומית וכן נוספה מערכת התרעה לתחילת תנועה של הרכב לפנים. זאת בנוסף למערכות הקיימות כגון בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית uמעבר אוטומטי לאורות גבוהים

לדגמי יונדאי בישראל – יונדאי

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה