דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט איביזה מקבלת מנוע 1.5 ליטרים

Getting your Trinity Audio player ready...

קרוב לשנה לאחר שסיאט הציגה את גרסת ה-1.5 ליטרים של האיביזה עם תיבת DSG, מתחיל בימים אלו שיווק הגרסה החדשה בישראל. הגרסה החדשה תשווק רק ברמת הגימור הבכירה FR, במחיר של 119,900 שקלים – תוספת של 4,500 שקלים בלבד לעומת גרסת ה-1.0 ליטר ברמת גימור זהה. עם זאת, יש לציין שהגרסה החדשה מגיעה ארצה לאחר שכבר הוצגה מתיחת הפנים של האיביזה – שצפויה להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית.

סיאט איביזה

מנוע ה-1.5 ליטרים של סיאט איביזה, שמוכר מדגמים רבים של קונצרן פולקסווגן, מציע הספק של 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ – לעומת 110 כ"ס ו-20.3 קג"מ בגרסת הליטר המוכרת. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה החדשה 8.2 שניות, שיפור של 1.3 שניות, ואילו המהירות המירבית עומדת על 219 קמ"ש (תוספת של 26 קמ"ש).

מנגד, צריכת הדלק כמעט ולא נפגעה – ועומדת על 16.4 ק"מ לליטר, רק חצי ק"מ לליטר יותר מגרסת הליטר. דרגת הזיהום ירדה מ-9 ל-6.

סיאט איביזה

רשימת האבזור זהה לחלוטין לגרסת ה-FR המוכרת, למעט הבדל אחד – חישוקי 18 אינץ' שמותקנים בגרסת הליטר וחצי, לעומת 17 אינץ' בליטר. מלבד זאת כוללת האיביזה הבכירה גם מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, גג שמש פנוראמי, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות עם קיפול חשמלי וגימורי עיצוב ספורטיביים.

סיאט איביזה

בתחום הבטיחות מציעה האיביזה בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת עייפות, וכן מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

בתחילת דרכה של האיביזה הנוכחית, לפני כ-4 שנים, הוצעה גרסת 1.5 ליטרים. זו שווקה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר של 135,000 שקלים, ושיווקה הופסק לאחר שלא זכתה להצלחה.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה