דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקודה קודיאק RS נחשף רשמית

Getting your Trinity Audio player ready...

כאשר החלו רכבי הפנאי להשתלט על טבלת המכירות עוד לא ממש חשבו שהם גם יקבלו גרסאות ספורטיביות. מאז כבר הספקנו לפגוש את הקופרה אטקה למשל, אבל בסקודה החליטו דווקא להזריק סטרואידים לרכב פנאי עם שבעה מושבים. תכירו את קודיאק RS.

סקודה מספרים שהקודיאק RS הוא רכב הפנאי הראשון של המותג הצ'כי-גרמני שזוכה לקבל את צמד האותיות RS, כך נוכל לשער שאולי נפגוש גם גרסה ספורטיבית לקארוק הקומפקטי.

סקודה קודיאק RS

מנוע וביצועים

סקודה קודיאק RS מצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר בעל שני מגדשי טורבו המספק 240 כ"ס. המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים ולהנעה כפולה המסוגלת להעביר עד 85% מהמומנט לגלגל ספציפי. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7 שניות, לכדי מהירות מקסימאלית של 220 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 16.6 ק"מ לליטר. כדי לסכם את הכל, קודיאק RS מחזיק בשיא נורבורגרינג לרכב 7 מושבים וסיים את המסלול המאתגר ב-9 דקות ו-29.84 שניות.

סקודה קודיאק RS

עיצוב ואבזור

העיצוב החיצוני עבר את השדרוג המתבקש לדגמי RS. ניתן לזהות כי הפגושים עברו עדכון עיצובי, יחד עם סמלי RS בגריל ומאחור. כמו כן צמד יציאות מפלט, צביעה שחורה לחלקי חוץ שונים (כמו בתי המראות למשל), קליפרים שנצבעו באדום ספורט וחישוקים קלים יחודיים בגודל 20 אינץ' (כסטנדרט). בפנים הרכב נוכל למצוא דיפוני אלקנטרה וגימור דמוי קרבון לחלקים שונים בתא הנוסעים כמו למשל למסגרת לוח המחוונים.

סקודה קודיאק RS

בנוסף נוכל למצוא בסקודה קודיאק RS גם מושבים בריפוד אלקנטרה עם תפירת מעוינים ולוגו vRS, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם זכרונות, לוח שעונים דיגיטאלי ותאורת לד מלאה. קודיאק RS מציע נפח תא מטען העומד על 213 ליטר (600 ליטר בגרסת 5 מושבים).

סקודה קודיאק RS - מידות

בתערוכת פריז שתיפתח לציבור הרחב בעוד יומיים תציג סקודה גם את רכב הקונספט החדש שלה – Vision RS. רכב תצוגה זה בתצורת האצ'בק מביא איתו גם יחידת הנעה פלאג-אין הייבריד. המנוע עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר ויחד עם המנוע החשמלי ההספק המשולב עומד על 245 כ"ס.

סקודה ויזן RS

אל דגם התצוגה יצטרפו שני דגמים חדשים לסקודה קארוק שכבר נחשפו לפני מספר חודשים:

סקודה קארוק סקאוט הוא גרסת פנאי לג'יפון הקומפקטי. השינויים בעיקר עיצוביים להדגשת מראה השטח עם גימורים שחורים לחצאיות ולבתי הגלגלים יחד עם "מגן גחון" ומגלש כסופים. גם עיצוב הפנים יהנה מעיצוב "סקאוט" בגווני שחור וחום. לצד אלה, הקארוק סקאוט יהנה גם מהנעה כפולה.

סקודה קארוק סקאוט

לעומת ה"סקאוט", סקודה קארוק ספורטליין יציע עיצוב ספורטיבי. פגושים בעיצוב אגרסיבי יותר יחד עם חישוקים בגודל 18 אינץ' (19 אינץ' כאופציה) וצביעה בשחור מבריק לחלקי חוץ שונים. בפנים הרכב נקבל מושבי ספורט שחורים עם תפירה כסופה. הקארוק ספורטליין יציע 4 מנועים לבחירה; מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בהספקים של 150 או 190 כ"ס ומנוע טורבו-בנזיןם בנפח 1.5 ליטר בהספק של 150 כ"ס או טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספק של 190 כ"ס.


סקודה קארוק ספורטליין

מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, נמסר כי יבואי דגמי סקודה קודיאק וקארוק החדשים נמצא בבדיקה.

לדגמי סקודה בישראל – סקודה

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. הסקאוט לא מתאים,,,, 
    פחו, 03-10-2018

    הנעה כפולה זה טוב מאוד לנהיגה בשלג.רק עם הילוך כח יוכל לרדת לשטח טכני.גלגלים גדולים מה זה נותן יותר מפוזה? icar תעשו פעם השוואה ברכבי פנאי לגלגלים 16" ל 18" לדעתי ה 16" יותר נוחים וחסכנים בדלק.

    סגור תגובה

חזור למעלה