דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורד ברונקו ראפטור בישראל - שטח באקסטרים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

- גרסה מוקצנת לפורד ברונקו מגיעה לישראל

- ההבדלים מתבטאים בביצועים, במתלים ולמעשה כמעט בכל תחום

- תג המחיר, 775 אלף שקלים, כפול מזה של ברונקו בסיסי

אחרי שנים של התמקדות בדגמי מיינסטרים, עד לפני כעשור בהצלחה מרובה ומאז עם אכזבות לא מעטות, דלק מוטורס יבואנית פורד מכריזה על תחילת יבוא של "סדרת דגמי על", כאשר גרסת הראפטור של פורד ברונקו היא הראשונה שבהם. אחריו עשויים להגיע גם דגמי ראפטור ל-F150 ולריינג'ר, פורד מוסטנג (יתכן וגם בגרסת GT) ואחרים - כמעט כולם כבר הספיקו לבקר בישראל באמצעות ערוצי היבוא המקביל.

פורד ברונקו ראפטור

פורד ברונקו ראפטור יתחרה ישירות בג'יפ רנגלר רוביקון 392 שצפוי גם הוא לנחות כאן בקרוב. לברונקו ראפטור מנוע V6 כפול-מגדשים בנפח 3.0 ליטר עם 400 כ"ס, 70 כ"ס יותר מה-V6 בנפח 2.7 ליטר בברונקו המשווק כאן. תיבת 10 הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם בחירה בין הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה-אוטומטית עם העברת כוח לפנים בכביש רטוב, כפולה לשטח והילוך כוח, יעבירו את הכוח לגלגלים.

השינוי העיקרי בראפטור נוגע למערך המתלים, המיועד לאפשר נסיעת שבילים משובשים מהירה. עם תצורה דומה אבל מחוזקת הכוללת סרן חי מאחור (דנה 50 לעומת 44) ונפרד מסוג עצמות עצה כפולות מלפנים, המאפשרים להרחיב את מפסק הסרנים ב-16 ס"מ מלפנים ו-17 ס"מ מאחור (186 ו-187 ס"מ בהתאמה) בהשוואה לווילדטראק.

פורד ברונקו ראפטור

הם נתמכים בולמי זעוזעים אדפטיביים של פוקס "3.1 עם אפשרות כיוון מידת שיכוך הכיווץ וההחזרה, עם מיכל חנקן חיצוני לטובת עמידות פעולה גם בתנאי חום קיצוניים. גם הבלמים גדולים יותר מלפנים (350 מ"מ לעומת 311) ומאחור (336 מ"מ לעומת 308).

על הקשר לקרקע אחרים צמיגי BFGoodrich KO2 במידה "37 ("2 יותר מהווילדטראק) על חישוקי "17, עם מנגנון נעילה (בידלוק) כנגד פריקה בנסיעה בלחץ אוויר נמוך. בהשוואה לגרסת ווילדטראק, לראפטור זווית גישה גדולה ב-4 מעלות (47.2), זווית גחון גדולה ב-4.5 מעלות (30.8), זווית נטישה גדולה ב-3.5 מעלות (40.5) עם מרווח גחון נדיב ב-4 ס"מ (33.2 ס"מ). מהלכי המתלה נדיבים יותר מגרסת בדלנדס – 33 ס"מ מלפנים (10.8+ ס"מ) ו-35.5 ס"מ מאחור (9.6+ ס"מ). 

פורד ברונקו ראפטור

המראה אגרסיבי יותר ונבדל בעיקר בפגוש קדמי שונה וסבכה עם הכיתוב "פורד", בניגוד ל"ברונקו" בדגם הרגיל, וגם בכנפיים מורחבות שנועדו לאכלס את הגלגלים הגדולים. בתא הנוסעים יש הגה עם סימון ממורכז ומנופי שליטה ידנית בהילוכים מאחוריו, כמו-גם שילוב דיפונים בצבע כתום עם קרבון. עוד נוספה ידית אחיזה לנוסע בקונסולה המרכזית ותמיכה צדית משופרת למושבים.

פורד ברונקו ראפטור

רשימת האבזור דומה לגרסאות האחרות וכוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי ("8), מסך מגע ("12), מצלמות היקפיות, ריפודי עור עם כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה