דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה נירו החדש הגיע - גדול, חזק וגם יקר יותר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

- דור שני לנירו ימכר במקביל לנירו פלוס הותיק

- יוצע עם הנעת פלאג-אין או בגרסה חשמלית מלאה

- המחיר: מ-185 אלף שקל

מעטים אולי זוכרים, אבל כאשר הגיע לישראל קיה נירו בפעם הראשונה בסוף 2016, הוא נמכר כאן ב-137 אלף שקל - זול באלף שקל מהספורטז' הבסיסי ביותר, ודומה למחירן של משפחתיות עממיות. אבל מאז השתנו כמה דברים בשוק הרכב המקומי, ומחירו של הנירו החדש שהגיע היום לישראל - עם הנעה היברידית-נטענת - עומד על 185 אלף שקל. רוצים את הגרסה החשמלית? 200 אלף שקל והיא שלכם.

קיה נירו 2023

אגב, כפי שכבר הכריזה יבואנית קיה לפני כחצי שנה, הנירו הישן ימשיך להימכר בגרסה המוגדלת (נירו פלוס) שתיועד לציי הרכב לצידו של הנירו החדש שיופנה לקהל הלקוחות הפרטיים, כאשר פער המחירים בין השניים יעמוד על 9,000 שקל.

הנירו החדש ארוך מקודמו ב-6.5 ס"מ (442 ס"מ), רחב ממנו ב-2 ס"מ (182.5 ס"מ) עם גובה זהה (154.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלו ארוך כעת ב-2 ס"מ (272 ס"מ) בזמן שתא המטען גדל ב-24 ליטר (348 ליטר). כל הנתונים האלו מתייחסים לגרסה ההיברידית-נטענת; הגרסה החשמלית תהיה גבוהה יותר ב-2.5 ס"מ (157 ס"מ) עם תא מטען גדול יותר ב-127 ליטר (475 ליטר) ותא מטען נוסף בנפח 20 ליטר.

קיה נירו 2023

לגרסה ההיברידית-נטענת מנוע בנזין זהה לקודמתה, עם נפח של 1.6 ליטרים והספק של 105 כ"ס, אך המנוע החשמלי התחזק ב-14 כ"ס (84 כ"ס) וההספק המשולב של השניים זינק ב-42 כ"ס (183 כ"ס). כבעבר, הכוח יורד אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, והתאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה בשניה בודדת ל-9.8 שניות. בנוסף, קיבולת הסוללה צמחה ב-24% ל-11.1 קוט"ש, והטווח החשמלי עלה מ-49 ל-61 ק"מ.  

לגרסה החשמלית יחידת הנעה דומה לזו של הדור הקודם, עם הספק של 204 כ"ס ותאוצה של 7.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. סוללת 64.8 קוט"ש מספקת טווח נסיעה מוצהר של 460 ק"מ, תוספת של 5 ק"מ לעומת הדור היוצא. הגרסה ההיברידית לא הגיעה לישראל בשלב זה, וצפויה להצטרף במהלך הרבעון השני.

קיה נירו 2023

כל אחת מיחידות ההנעה תוצע ברמת אבזור יחידה. בשתיהן המפרט כולל מסך מגע מקורי בגודל "10.25, טעינה אלחוטית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים עם יציאות מאחור, מושב נהג בכוונון חשמלי, ריפוד בד משולב עור, חיישני חניה אחוריים ותאורת אווירה צבעונית. בגרסה ההיברידית-נטענת ישנו גם חלון שמש בגג, בעוד החשמלית מוצעת גם עם חיישני חניה מלפנים ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10.25 עם תצוגות מתחלפות לעומת כזה סטנדרטי בפלאג-אין. קוטר החישוקים עומד על "18 בהיברידית-נטענת לעומת "17 בחשמלית.

קיה נירו 2023

מפרט הבטיחות בשתי הגרסאות כולל 8 כריות אוויר, כולל כרית מרכזית מלפנים וכרית ברכיים לנהג, בלימת חירום אוטונומית, שמירת נתיב, ניטור שטחים מתים והתרעת תנועה חוצה מאחור (גם מלפנים בגרסה החשמלית).

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה