דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה נירו פלוס הגיע: יותר מרווח, יותר יקר

Getting your Trinity Audio player ready...


הדור החדש של קיה נירו כבר הוצג לפני כמעט שנה, אך יגיע לישראל רק בשנה הבאה; את מקומו של הדור היוצא יתפוס מעתה דגם חדש-למחצה בשם "נירו פלוס", שהוא למעשה גרסה מוגבהת של הנירו הותיק והמוכר. הגבהת הגג תעלה ללקוחות לא מעט: קיה נירו פלוס ימכר בישראל במחיר התחלתי של 163,000 שקלים, יקר ב-11,000 שקלים ממחירו של הנירו היוצא בחודשים האחרונים. נציין כי כאשר הגיע קיה נירו בפעם הראשונה לישראל, בסוף שנת 2016, הוא נמכר במחיר התחלתי של 137 אלף שקלים.

קיה נירו פלוס יהיה ארוך מהנירו היוצא ב-3 ס"מ וגבוה ממנו ב-8.5 ס"מ, אך בניגוד להגבהות רגילות שמרחיקות את הרכב מהקרקע על מנת לשוות לו מראה של רכב פנאי - כאן מרבית ההגבהה היא בתקרה, לטובת שיפור המרווח הפנימי לנוסעים, ורק 2 ס"מ נוספו למרווח הגחון. בסיס הגלגלים (270 ס"מ) והרוחב (180.5 ס"מ) נותרו ללא שינוי.

קיה נירו פלוס

על אף ההגבהה, נפח תא המטען הצטמצם ב-34 ליטרים בגרסה ההיברידית וב-54 ליטרים בגרסה החשמלית; בגרסת הפלאג-אין דווקא הוגדל נפח ההטענה ב-43 ליטרים. השינויים נובעים ככל הנראה ממיקום מחודש של המושב האחורי ומשינוי בגובה המדף, כך שבהעמסה עד התקרה ניתן לנצל טוב יותר את חלל ההטענה של הנירו פלוס.

קיה נירו פלוס

הנירו פלוס ישווק עם אותן יחידות הנעה מוכרות מהדגם היוצא. יחידת ההנעה ההיברידית הקלאסית מפיקה גם כאן 141 כ"ס, והתוספת לגובה ולמשקל לא שינתה את זמני התאוצה, אך פגעה במהירות המירבית (154 קמ"ש, 8 פחות) ובצריכת הדלק שירדה מ-20.4 ל-18.8 ק"מ לליטר.
הנירו פלוס ההיברידי ישווק ברמת גימור חדשה בשם GX, שלעומת גרסת ה"אורבן" של הדגם היוצא מוסיפה למפרט גם ניטור שטחים מתים במראות הצד (פריט שבמפתיע לא קיים ביתר הגרסאות), מגדילה את החישוקים מ-16 ל-17 אינץ' ואת מסך המולטימדיה מ-8 ל-10.25 אינץ', וכן מוסיפה גם קישוריות אפל קארפליי בחיבור אלחוטי, פתחי מיזוג מאחור, ריפוד משולב עור, מושבים בכוונון חשמלי ומראה מתכהה.

קיה נירו פלוס

בגרסאות הפלאג-אין הייבריד לא חלו שינויים בהספק או בטווח הנסיעה, שנותרו על 141 כ"ס ו-49 קילומטרים בהתאמה. המהירות המירבית ירדה מ-172 ל-154 קמ"ש בלבד, למפרט הבטיחות נוספה התרעה על שכחת ילד במושב האחורי ולמפרט אביזרי הנוחות נוספו המסך המוגדל עם הקישוריות האלחוטית, פתחי המיזוג מאחור ובגרסת ה-EX גם מראה מתכהה.

קיה נירו פלוס

הגרסה החשמלית מציעה כבעבר 204 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 8.7 שניות, כאשר כאן המהירות המירבית לא השתנתה והיא עומדת על 167 קמ"ש. מנגד, טווח הנסיעה התקצר ב-28 קילומטרים והוא עומד בנירו פלוס החשמלי על 427 קילומטרים. מבחינת האבזור, דגם ה"פלוס" החשמלי איבד את מערכת ההתרעה על שטחים מתים, את כוונון הכסא החשמלי, חיישני החניה הקדמיים, לוח המחוונים הדיגיטלי והקיפול החשמלי למראות הצד, וגם עבר לריפוד בד רגיל במקום בד משולב עור. מנגד, המסך הוגדל וזכה לקישוריות האלחוטית.

קיה נירו פלוס

קיה נירו פלוס - מחירים:

קיה נירו פלוס היברידי GX יעלה 162,900 שקלים (תוספת של 11,000 שקלים לעומת הנירו הרגיל)
קיה נירו פלוס היברידי-נטען LX יעלה 172,900 שקלים (תוספת של 15,000 שקלים)
קיה נירו פלוס היברידי-נטען EX יעלה 172,990 שקלים (תוספת של 14,090 שקלים)
קיה נירו פלוס חשמלי יעלה 189,900 שקלים (תוספת של 5,000 שקלים) 

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה