דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה סיד סטיישן - בנזין במקום דיזל, באותו המחיר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:
- קיה מחזירה את מנוע הבנזין לסיד סטיישן
- גם מפרט האבזור השתדרג
- המחיר זהה לדיזל, ששיווקה הופסק זמנית

אחרי תקופה ארוכה שבה שווקה קיה סיד סטיישן עם מנוע דיזל בלבד, חוזר מנוע הבנזין להיצע - והפעם במפרט אבזור משודרג משמעותית, יתכן ומתוך מטרה לפנות הפעם גם לקהל הלקוחות הפרטיים. המחיר נותר זהה לזה של גרסת הדיזל היוצאת, ועומד על 153 אלף שקל. בעוד מספר חודשים עשוי להתחדש המלאי של גרסת הדיזל, אך בשלב זה מציעה קיה את גרסת הבנזין כאופציה יחידה.

קיה סיד סטיישן

מנוע הבנזין כבר שווק כאן בסיד לפני כשנתיים ומוכר גם מהאקסיד. מדובר במנוע מוגדש בנפח 1.5 ליטרים, עם סיוע מיקרו היברידי והספק מירבי של 160 כ"ס - תוספת של 24 כ"ס לעומת הדיזל. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.8 שניות (שיפור של 1.3 שניות). צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.8 ק"מ לליטר (3.9-).

עד כה שווקה הסיד סטיישן בעיקר לציי רכב במפרט אבזור מצומצם שכלל מפתח הנעה מכאני וצלחות פלסטיק לגלגלים. המפרט העדכני כולל מספר תוספות, בהן חישוקי "16 קלים, כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי וחיישני חניה אחוריים. אלו מצטרפים למסך מגע ("8) עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ובקרת אקלים מפוצלת שהוצעו גם בדגם היוצא.

קיה סיד סטיישן

מפרט אביזרי הבטיחות כולל כבעבר בלימת חירום אוטונומית, שמירת נתיב והתרעת עייפות, ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה