דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ריינג' רובר איווק החדש נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

ריינג' רובר איווק נחשף לראשונה בשנת 2010 ויוצר בגרסאות 5 דלתות וגם בגרסאות 3 דלתות וקבריולה. כעת, 8 שנים לאחר הדור הראשון, מציגה לנדרובר את הדור השני של האיווק. לנדרובר מציינים כי האיווק זכה להצלחה עולמית ומכר 772,096 יחידות (20% מהן בבריטניה) ואילו הדור השני הוא אבולוציה לדור הראשון וזוכה בהתאם לטכנולוגיה חדשה בייצור הפלטפורמה עליה הוא מבוסס. לדברי לנדרובר, פלטפורמה זו מסייעת לנסיעה חלקה, שקטה ומעודנת יותר.

צפייה בתוכן ריינג' רובר איווק החדש נחשף


מידות ועיצוב

ריינג' רובר איווק החדש מציג צמיחה כללית במימדים. אורכו עומד על 437.1 ס"מ (ארוך ב-0.6 ס"מ), רוחבו עומד על 199.6 ס"מ (רחב ב-3.1 ס"מ), גובהו עומד על 164.9 ס"מ (גבוה ב-1.4 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 268.1 ס"מ (ארוך ב-2.1 ס"מ). תא המטען גדל גם הוא ונפחו עומד על 591 ליטר (גדל ב-16 ליטר). לנד רובר מציינים כי מרווח הפנים כעת טוב יותר, עם מרווח ברכיים משופר וצמיחה בתאי האחסון השונים בפנים הרכב.

ריינג רובר איווק

העיצוב החיצוני אינו שונה מהותי מהדור הראשון אך הוא כעת דומה יותר לריינג' רובר וולאר ואילו הפרופורציות החדשות מודגשות עוד יותר בעקבות הצמיחה במימדים. קו הכתפיים הרחב, הגג המוטה כלפי מטה, בתי הגלגלים התפוחים, חישוקי 21 אינץ' חדשים וידיות דלתות נשלפות – אלו ממשיכים את הקו הדינאמי והצללית דמויית הקופה של הדור הראשון. גם הפנים הרכב שואל מאפיינים רבים מהוולאר הגדול, עם תצורת שלושת המסכים הדיגיטאליים.

יחידות הנעה וביצועים

לנדרובר ריינג' רובר איווק יוצע כבר בהשקה עם מגוון של 7 יחידות הנעה, דיזל ובנזין, בנפח 2.0 ליטר בעלות 4 צילינדרים. כמו כן, כל הגרסאות האוטומטיות יזכו למערכת מיקרו היברידית 48 וולט אשר תסייע לחיסכון בדלק על ידי סיוע בהאצות וכיבוי המנוע בעת בלימה מתחת ל-17 קמ"ש.

ריינג רובר איווק

לאיווק החדש, כאמור, 4 יחידות הנעה בעלות מנוע דיזל. המנוע הראשון בהספק 150 כ"ס ו-38.7 קג"מ ישודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים והנעה אחורית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.5 שניות וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 15.3 ק"מ לליטר.

המנוע השני זהה בנתוני ההספק אך משודך לתיבה אוטומטית בעלת 9 הילוכים והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.2 שניות וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 14.4 ק"מ לליטר.

מנוע הדיזל השלישי יציע  הספק של 180 כ"ס ו-48.8 קג"מ, האצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות וצריכת דלק העומדת על 14.1 ק"מ לליטר.

המנוע הרביעי והחזק בהיצע מנועי הדיזל מספק 240 כ"ס ו-50.9 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות וצריכת הדלק עומדת על 13.7 ק"מ לליטר. גם מנועים אלו ישודכו לתיבה אוטומטית בעלת 9 הילוכים.

ריינג רובר איווק

מנועי הבנזין של האיווק החדש יציעו 3 הספקים. הראשון בהספק של 200 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות וצריכת הדלק עומדת על 10.4 ק"מ לליטר.

המנוע השני מספק 249 כ"ס ומומנט של 37.2 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.5 שניות וצריכת הדלק עומדת על 10.4 ק"מ לליטר.

מנוע הבנזין השלישי והחזק בהיצע בשלב זה מספק 300 כ"ס ומומנט של 40.7 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.6 שניות וצריכת הדלק עומדת על 10.4 ק"מ לליטר.

כל מנועי הבנזין ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 9 הילוכים ומערכת מיקרו היברידית 48 וולט. כמו כן, לנדרובר מציינים כי בשנה הבאה יצטרפו להיצע גם יחידות הנעה היברידיות נטענות (PHEV) בעלות 4 ו-3 צילנדרים.

אבזור ובטיחות

ריינג' רובר איווק החדש יציע אבזור סטנדרטי עשיר יחסית הכולל תאורת לד, מראות צד מחוממות, תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, הנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10 אינץ' בעלת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, WiFi ואפליקציה לקישור מרחוק לרכב. כמו כן, ככל שעולים ברמות הגימור נוכל למצוא גם מערכת אינטיליגנציה מלאכותית הלומדת את העדפות הנהג ומתאימה את האווירה בתא הנוסעים, תאורת מטריקס-לד אדפטיבית ומושבי עור חשמליים (בעלי 16 כוונונים). באיווק החדש ניתן לשדרג גם את המראה החיצוני על ידי תוספת חבילת R-Dynamic המוסיפה אלמנטים בצבע נחושת.

ריינג רובר איווק

בתחום הבטיחות יוצעו כסטנדרט חיישני חניה היקפיים, חיישני גשם, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית. כמו כן ברמות הגימור הגבוהות יותר נוכל למצוא גם זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות היקפיות, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת רכב בשטח מת ובלימה אוטונומית הפועלת גם במהירות גבוהה. בנוסף לכך, במידה וישנם עצמים שונים המפריעים לנהג להביט במראה המרכזית, ניתן בלחיצת כפתור להמיר את המראה לתצוגת וידאו HD העושה שימוש במצלמה הממוקמת בחלקו האחורי של הרכב ומציגה לנהג את המתרחש בזווית של 50 מעלות. כמו כן ישנה גם מצלמה ייחודית הגורמת למכסה המנוע להיראות "שקוף" ומציגה לנהג תמונה רחבה (180 מעלות) של המתרחש מתחת לחזית להרכב - שימושי לנסיעה עירונית צפופה או בנסיעת שטח.

יכולות שטח

לריינג' רובר איווק החדש מערכת הנעה כפולה בעלת אפשרות ניתוק אקטיבית ומערכת Terrain Response בדור השני שלה, המזהה את סוג השטח עליו נוהגים ומתאימה באופן אוטומטי את מערכות הרכב לטובת יכולת שטח אופטימלית. האיווק החדש בעל זווית גישה העומדת על 25 מעלות, זווית נטישה העומדת על 30.6 מעלות, מרווח גחון העומד על 21.2 ס"מ ויכולת צליחת מים בגובה 60 ס"מ (50 ס"מ בדור הראשון).

ריינג רובר איווק

מיבואנית לנדרובר בישראל, חברת המזרח, נמסר כי ריינג' רובר איווק החדש יגיע לישראל במרץ 2019.

לדגמי לנדרובר בישראל – לנדרובר

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה