דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו קליאו סטיישן בישראל. המחיר: 108,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


כמעט שנה וחצי חלפה מאז הגיע לישראל הדור הרביעי של רנו קליאו, וכעת מצטרפת גם הגרסה המוגדלת - רנו קליאו אסטייט (סטיישן). בניגוד לקליאו הרגילה שמשווקת גם עם גרסאות ידניות בעלות 2 מנועים שונים, רנו קליאו סטיישן תשווק רק עם המנוע הבכיר: 1.2 ליטר טורבו בנזין, עם הספק של 120 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

רנו קליאו סטיישן
רנו קליאו סטיישן. עדיין נאה / צילומים: יצרן
רנו קליאו סטיישן תצויד באותה רמת אבזור עשירה שפגשנו בקליאו הרגילה, וכוללת בין היתר כפתור התנעה, מערכת מולטימדיה דוברת עברית, שליטה מההגה על מערכת השמע וחיבוריות USB+AUX, בקרת שיוט, בקרת אקלים, חישוקים קלים ועוד. כמו כל דגמי רנו האחרים, גם רוכשי הקליאו אסטייט יקבלו מערכת "מובילאיי" ללא תוספת תשלום.

רנו קליאו אסטייט

רנו קליאו סטיישן ארוכה מהקליאו הרגילה ב-20.5 ס"מ, וביתר המימדים (רוחב, גובה ובסיס גלגלים) אין הבדל בין השתיים. נפח תא המטען של הקליאו סטיישן עומד על 443 ליטר לעומת 300 ליטר בקליאו הרגילה, אך צריך לזכור שבמכוניות סטיישן נפח תא המטען נמדד עד גובה המדף בלבד - ולאחר הקיפול שלו ניתן להעמיס הרבה יותר. כאשר שורת המושבים השניה מקופלת, מציעה הקליאו סטיישן נפח הטענה של 1,380 ליטר.

הקליאו סטיישן תתחרה ישירות רק בגרסאות הסטיישן של סיאט איביזה וסקודה פאביה, אך למעשה בסביבת המחיר שלה ישנה תחרות ערה של רכבים קטנים אך מרווחים יחסית למשפחה קטנה. בין המתחרות הפוטנציאליות ניתן למנות משפחתיות קטנות כמו יונדאי i25 וסקודה ראפיד, מיקרוואנים כמו טויוטה ספייס ורסו ואופל מריבה, ואפילו משפחתיות סטיישן של ממש - שעלולות לאבד לקוחות שבסך הכל מעוניינים בתא מטען גדול יותר.

רנו קליאו אסטייט

כאמור, המחיר של רנו קליאו סטיישן החדשה יעמוד על 108,900 שקל - בדיוק כמו הגרסה המאובזרת יותר של הקליאו הרגילה. בתקופת ההשקה תמכור היבואנית את הרכב במחיר של 104,900 שקל, מחיר זהה לחלוטין לזה של הקליאו הרגילה.


וזה מה שאנחנו חושבים על רנו קליאו:

צפייה בתוכן רנו קליאו סטיישן בישראל. המחיר: 108,900 שקל




לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה