דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט קולורדו הוצג בגרסת שטח קיצונית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • שברולט חשפה גרסת קיצון לקולורדו
  • מציג את צמיגי השטח הגדולים בקטגוריה
  • עשוי להגיע גם לישראל

אחרי התמונות הראשונות שפורסמו תחת הסוואה כבדה, שברולט חושפת במלואו את הקולרדו ZR2 Bison, גרסת שטח קיצונית לטנדר הקטן של היצרנית האמריקאית, שיתחרה בטויוטה טקומה TRD-Pro ובפורד ריינג'ר ראפטור.

שברולט קולורדו ביזון

דף הנתונים חושף מיידית את היתרון העיקרי של הטנדר מבית שברולט על פני מתחריו בשוק הצפון אמריקאי - צמיגי שטח (גודייר טריטורי MT) גדולים יותר מהמתחרים הישירים ("35 לעומת "33), על חישוקי "17 עם מנגנון נעילה כנגד פריקה (בידלוק) בנסיעה בלחץ אוויר נמוך. לדברי היצרנית, כתוצאה מכך זוויות גישה-נטישה (26-38.2) ומרווח הגחון (31.1 ס"מ) הם הטובים בקטגוריה.

מערך המיתלים דומה ל-ZR2 הרגיל, עם זרועות קדמיות מחוזקות, ובולמי זעזועים של Multimatic DSSV בכל ארבע הפינות. נזכיר כי הקולרודו מצויד בקפיצי עלים מאחור, בשונה ממתחריו הישירים המצוידים בקפיצי סליל.

שברולט קולורדו ביזון

גם מערכת ההנעה דומה, בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.7 ליטר ו-310 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. תיבת העברה מאפשרת הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה לאספלט רטוב-מושלג עם העברת כוח לפנים כשנדרש, כפולה לשטח והילוך כוח, ונעילות לדיפרנציאל האחורי והקדמי. בורר נהיגה עם חמישה מצבים (רגיל, גרירה, שטח, שטח טכני, ובאחה) מתאים את המערכות השונות לתוואי הנבחר.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה