דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקייוול ET5 מגדיל את הטווח

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סקיוול ET5 מגיע בגרסה עם סוללה מוגדלת
  • עיצוב החזית יהיה שונה מהמוכר
  • המחיר עומד על 245 אלף שקל, אבל יש כבר הנחה

יבואנית סקייוול מתחילה לשווק את ה-ET5 המוכר גם בגרסה עם סוללה מוגדלת של 86 קוט"ש, שתצטרף לגרסה המוכרת עם סוללת 72 קוט"ש. טווח הנסיעה גדל בהתאם מ-400 ל-489 ק"מ, והגרסה החדשה של סקייוול ET5 - שתשווק רק ברמת הגימור הבכירה "פרימיום" - יקרה מהגרסה המוכרת ב-25 אלף שקל ותעלה 245 אלף שקל. עם זאת, מי שירכוש רכב מתוך המלאי הקיים כרגע בארץ ועומד על 60 יחידות, יקבל הנחה בגובה 5,000 שקל נוספים.

הסוללה בגרסה הזו היא מייצור עצמאי של סקייוול, לעומת הגרסה המוכרת שמצוידת בסוללה מתוצרת Farasis. הסוללה המוגדלת מעלה את משקלו של הרכב ב-50 ק"ג בלבד, אך מובילה לפגיעה מוחשית בביצועים כאשר התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה החדשה 9.6 שניות - תוספת של 1.7 שניות לדגם המוכר. הספק המנוע נותר ללא שינוי (204 כ"ס) וכך גם המהירות המירבית שעומדת על 150 קמ"ש.

סקייוול ET5

כמו בגרסה המוכרת, גם כאן הטעינה הביתית היא תלת-פאזית ומאפשרת את מילוי הסוללה בתוך 9 שעות, בעוד טעינה מהירה מתאפשרת בקצב מירבי של 70 קילוואט בלבד, כך שטעינת מחצית מקיבולת הסוללה (מ-30% ל-80%) אורכת 40 דקות.

באופן חריג, הגרסה עם הסוללה המוגדלת מציגה עיצוב שונה לחזית הרכב, עם סבכה קדמית חלקה בדומה למקובל בחשמליות יעודיות ופנסי תאורת יום במראה "בומרנג". מלפנים ומאחור אין שינויים בעיצוב.

סקייוול ET5

מפרט האבזור זהה לגרסת ה"פרימיום" המוכרת וכולל בין היתר מסך מגע ("12.8) ולוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), גג שמש פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית, ריפודים משולבי עור עם כוונון חשמלי, חימום ואוורור מלפנים, טעינה אלחוטית, חניה אוטומטית ומצלמות היקפיות. בתחום הבטיחות מציע הרכב בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה