השינוי היחיד מלפנים נוגע לפגוש הקדמי שזוכה לעיצוב שונה, בעוד שאר האלמנטים כגון יחידות התאורה והסבכה האטומה נותרו זהים ל-ID.4. גם תא הנוסעים זהה עם עיצוב נקי, לוח מחוונים דיגיטלי קטן (5.3") ומסך מולטימדיה זקוף (בגודל 10" או 12") וקונסולה "צפה" בין המושבים. לגרסת ה-GTX גימורים ספורטיביים חיצוניים ופנימיים כגון פגוש קדמי בעיצוב שונה ותגיות GTX.
ההבדל הבולט הוא כמובן בפרופיל דמוי הקופה עם עיצוב משתפל לגג בחלקו האחורי, לצד ספויילר אחורי ועיצוב שונה במקצת לפגוש האחורי. עוד אלמנטים שונים ב-ID.5 נוגעים להיעדרם של פסי גגון ופסי הגנה צידיים בצבע הרכב, מה שמקנה לרכב יציבה נמוכה וספורטיבית יותר.
מידותיו של ה-ID.5 לא שונות מהותית מאלו של ה-4 ומושפעות לאור שינויי העיצוב. אורכו עומד על 459.9 ס"מ (ארוך ב-1.5 ס"מ) ולפי פולקסווגן מרווח הראש מאחור הצטמצם ב-12 מ"מ בלבד, אך מאידך נפח תא המטען דווקא גדל ב-6 ליטרים ל-549 ליטרים.
מנוע וביצועים
בשלב זה טרם נמסרו פרטים טכניים מלאים אודות ה-ID.5 וה-ID.5 GTX, אך ניתן להניח כי ל-ID.5 אותן סוללות והספקים בדומה ל-ID.4, סקודה אניאק וכמובן אודי Q4 e-tron, כלומר ישנן כמה אופציות לנפחי סוללה והספקים. סוללת 52 קוט"ש תשודך למנוע בהספק של 148 כ"ס או 170 כ"ס ואילו סוללת 77 קוט"ש תשודך למנוע בהספק של 204 כ"ס (כ-150 קילוואט) עם מומנט מירבי של 31.5 קג"מ.
לגרסאות אלו הנעה אחורית בעוד לגרסת ה-GTX הספורטיבית מנוע נוסף גם על הסרן הקדמי היוצר הנעה כפולה והספק המגיע לכדי 300 כ"ס (220 קילוואט). טווחי הנסיעה יאמירו אל מעל 500 ק"מ.
אבזור ובטיחות
גם בתחום רמות האבזור, סביר להניח כי ה-ID.5 יציע פריטים דומים כגון תאורת לד מלאה ואופציה לתאורת Matrix Led, תצוגה עילית עם מציאות רבודה, מושבים עם כוונון חשמלי, זכורנות, חימום ועיסוי וחישוקים קלים עד לקוטר של 21".
בבטיחות יוצע מערך ה-IQ.Drive הכולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה, התרעת רכב בשטח, התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות