דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רק על חשמל: פורד E-טרנזיט קסטום נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

כשלוש שנים לאחר שפורד צרפה גרסת פלאג-אין הייבריד למסחרית הבינונית פורד טרנזיט קסטום, חשפה היצרנית גרסה חשמלית מלאה עם עיצוב מתקדם יותר וטווח מרשים שתצטרף ל-E טרנזיט הגדול שייצורו החל לפני חודשיים. חשיפת ה-E טרנזיט קסטום מגיעה חודשיים בלבד לאחר הצהרת של פורד בדבר השקת 7 דגמים חשמליים באירופה בתוך שנתיים בלבד. מדלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, נמסר כי בשלב זה אין צפי לשיווק של הדגם בישראל.

פורד E-טרנזיט קסטום

בשלב זה פורד מפרסמת רק תמונות רשמיות של הדגם ומצהירה על טווח נסיעה של 380 ק"מ. זהו טווח גבוה ב-61 ק"מ מזה של סיטרואן ג'מפי החשמלית, בגרסה עם הסוללה הגדולה בנפח 75 קוט"ש, ששיווקה החל לאחרונה בישראל.

לאח הגדול E-טרנזיט סוללת 68 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 317 ק"מ ומנוע חשמלי המספק 135 קילוואט (כ-184 כ"ס) או 198 קילוואט (כ-269 כ"ס) ומומנט של 43.8 קג"מ. האם יחידת ההנעה והסוללה הזו תגיע גם אל הטרנזיט קסטום? עוד מוקדם לדעת.

פורד E-טרנזיט קסטום

לצד זאת,  מבטיחה פורד כי כושר הגרירה ישאר דומה לגרסאות בעלות מנועי הבעירה הפנימית וה-E טרנזיט קסטום יוכל לספק חשמל מהרכב אל מקורות חיצוניים (טכנולוגיית V2L - Vehicle to Load), לטובת הפעלת תאורה או כלי עבודה, בדומה לפורד F-150 "לייטנינג" החשמלי. היצרנית מציינת כי פרטים מלאים יחשפו בספטמבר הקרוב, אך ה-E-טרנזיט קסטום יכנס לייצור רק בחציון השני של 2023 במפעל קודג'ילי בטורקיה, שם מייוצר גם הטרנזיט הגדול.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה