דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט בלייזר EV נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

שברולט חשפה פרטים ראשונים על רכב פנאי עם הנעה חשמלית מלאה העונה לשם בלייזר EV, ולמרות שמו, לא מדובר בהנעה חשמלית לבלייזר המוכר, אלא בדגם חדש שיצטרף אל האקווינוקס והסילברדו החשמליים. הבלייזר EV ייוצר במפעל שברולט שבמקסיקו, אשר מייצר את הבלייזר הנוכחי ובארה"ב שיווקו יחל בקיץ 2023 עד אז גם תפרסם שברולט פרטים מלאים. מ-UMI היבואנית נמסר כי הבלייזר EV יגיע לישראל, אך בשלב זה אין מועד הגעה מדויק.

שברולט בלייזר EV

עיצוב

העיצוב החיצוני מזוהה כשברולט, אך לא דומה לבלייזר לוגם דלק המאובנים. בחזית ישנן צמד יחידות תאורה זוויותיות המשתלבות אל הסבכה הקדמית וכונסי האוויר, כשגרסאות ה-RS מקבלות גימורים מושחרים מבחוץ ותאורת לד קדמית לרוחב החזית.

הפרופיל "סטיישני" עם חלון גדול אחרי קורה C הנמשך עד קורה D, אך לא ניתן לפספס את מאפייני הפנאי המוכרים כגון חצאיות ובתי גלגלים שחורים ומסילות הגג.

שברולט בלייזר EV

מאחור הקו הזוויתי נמשך עם יחידות תאורה צרות בצורת האות ר' ונמשכות אל תוך הכנפיים האחוריות ודלת תא המטען עם הקווים הרוחביים.

שברולט בלייזר EV

מבפנים אפשר להתרשם מאווירה ספורטיבית עם קווים זוויתיים שונים, מסך המולטימדיה השוכן בסמוך ללוח המחוונים, קונוסלה גבוהה בין המושבים וממספר מאפיינים המוכרים מדגמי הספורט של שברולט כמו למשל הטיית מסך המולטימדיה אל הנהג וחמשת פתחי המיזוג העגולים בצורת טורבינה וההגה הקטום בגרסאות הבכירות.

שברולט בלייזר EV

יחידת הנעה

שברולט בלייזר EV מבוסס על פלטפורמת Ultium של ג'נרל מוטורס והוא יציע אפשרויות הנעה קדמית, אחורית או כפולה בהתאם לגרסאות השונות.

לבלייזר EV מטען פנימי 11.5 קילוואט ואפשרות לטעינה מהירה בעמדת 190 קילוואט, המאפשרת טעינת כ-125 ק"מ ב-10 דקות בלבד.

כמו כן, לראשונה תוצע גרסת SS (Super Sport) חשמלית. ל-SS הנעה כפולה, 557 כ"ס ו-89.5 קג"מ. ההאצה ל-60 מייל (96 קמ"ש) אורכת פחות מ-4.0 שניות.

שברולט בלייזר EV

אבזור ובטיחות

כיאה למכונית אמריקאית וגדולה, הבלייזר EV יציע אבזור עשיר, כמו למשל תאורת לד מלאה, מסך מולטימדיה בגודל 17.7" ולוח מחוונים בגודל 11", תאורת אווירה, חימום ואוורור במושבים, הגה מחומם, תצוגה עילית, מראה מרכזית דיגיטלית, תא מטען נפתח חשמלית ללא מגע, ריפודי עור או זמש, חניה אוטומטית וחישוקי 19" כסטנדרט או 21" ב-RS ו-22" ב-SS, עם בלמי Brembo. בנוסף ישנם כמה מאפיינים המוכרים מרכבים חשמלים אחרים כגון כניסה והנעה ללא מגע ונהיגה בדוושה אחת.

בבטיחות ישנה כמובן מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת רכב בשטח מת, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, ובנוסף תוצע מערכת ה-Super Cruise המאפשרת נהיגה סמי-אוטונמית וללא ידיים.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה